Wikia

Seizoen 23

Julia ontvoert Simonne

Verhaallijn

Taxi LEV krijgt een oproep binnen. Simonne gaat naar de klant om hem op te pikken, maar het is Julia die tot haar verbazing instapt. Die haalt een mes uit haar handtas en zet het op Simonnes keel. Niet veel later probeert Femke Simonne nog te bereiken, maar enkel een lege taxi met enkele sporen bloed op de raam van het portier blijft over.

De politie, die door Femke werd ingelicht, gaat op zoek naar Simonne, terwijl ook bij Frank en Kaat de onrust begint op te komen. Rosa, die het receptenboek van Julia heeft gevonden waarin haar moordzuchtige plannen staan neergeschreven, licht Angèle en Frank in over wat er kan gebeurd zijn met Simonne. Ook bij Paulien, Adil en Lowie begint de waarheid langzaam door te sijpelen.

Julia trekt met Simonne naar de kelder waarin ze Waldek vasthoudt om haar voor zijn ogen te vermoorden. Simonne slaagt er echter in zich te bevrijden en gaat een hitsig gevecht aan met Julia. Ze slaagt erin haar te overmeesteren en haast zich om Waldek te bevrijden. Julia doet een tweede poging Simonne te belagen, maar wordt door haar neergeslagen met een wijnfles, waarop Simonne en Waldek erin slagen te ontsnappen uit de kelder.

Snapshots

Betrokken Personages

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Er zijn geen nevenpersonages betrokken bij deze verhaallijn.

Gastpersonages

Er zijn geen gastpersonages betrokken bij deze verhaallijn.

Trivia

Er is (nog) geen trivia beschikbaar betreffende deze verhaallijn.