Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#4301) - maandag 20 november 2017

De spanningen tussen Tim en Sam zijn nog niet voorbij. Tim stelt voor om met Hannah naar de zoo te gaan, maar Sam vertelt dat ze te veel aan haar hoofd heeft. Nancy ziet de brief van Eddy als een teken dat hij effectief zijn leven heeft verbeterd en uit haar loof over hem tegen Dieter. Die had liever gezien dat Nancy nog steeds kwaad zou zijn op haar ex-man. Eddy vraagt zich af of Nancy zijn brief gelezen heeft. Kobe vertelt tegen Peter over zijn eerste uitstap met zijn vader en hoe hij daarbij werd geconfronteerd met de gevolgen van ALS. Ann waarschuwt Judith voor Marianne. Ze voorziet dat haar moeder mogelijk een plan aan het smeden en sluwe trucen zal gebruiken tegen het besluit van Judith om haar uit het huis te zetten. Stan lijdt onder de situatie met Tom. Emma weigert zijn gedrag te tolereren, terwijl Judith het wel kan begrijpen. Stan zoekt een uitvlucht en gaat naar de Frens. Hij amuseert zich met Thilly. Frank weet niet wat hij ziet wanneer Simonne met Angèle thuiskomt, op het ogenblik dat Eddy op bezoek is.

Aflevering 62 (#4302) - dinsdag 21 november 2017

Frank en Simonne staan met hun mond vol tanden wanneer ze Angèle en Eddy voor hun ogen passioneel zien kussen. Wanneer Angèle benadrukt dat hun relatie geen bevlieging is, staat Simonne perplex, terwijl Frank de zaak eerder amusant vindt. Eddy is niet meer zo zeker van zijn stuk, en negeert een telefoonoproep van Angèle. Judith heeft besloten om te scheiden van Tom. Stan heeft het gevoel dat Judith zomaar opgeeft en vertrekt over zijn toeren thuis. Emma en Judith maken zich zorgen en gaan op zoek naar hem. Emma kan Stans gsm-signaal traceren en ontdekt dat hij bij Tom zit. Tijdens een emotioneel gesprek komt Judith binnen, die Stan onmiddellijk meeneemt en aan Tom vertelt dat ze wilt scheiden. Dieter bespreekt met Tim over hoe hij zich voelt ten opzichte van de situatie tussen Eddy en Nancy. Tim probeert aan hem duidelijk te maken dat het niet abnormaal is om een goed woord over een ex te zeggen. Sam vraagt aan haar moeder om te kunnen afspreken met haar neefje Joren.

Aflevering 63 (#4303) - woensdag 22 november 2017

Bob besluit om ontslag te nemen als rij-examinator. Hij wilt tijd vrijmaken om te stoppen in het werk dat hij heeft met Boowie, het bedrijfje dat hij met Lowie aan het opstarten is. Angèle trekt naar De Kabouters en is niet bepaald vrolijk. Ze wilt weten waar ze staat tegenover Eddy. Na een bezoekje aan Kobe doet Steven een lelijke val op het erf van De Withoeve. Rosa helpt hem en verzorgt zijn knie. Steven beseft dat hij snel aftakelt en maakt plannen met zijn zoon. Het neefje van Sam - Joren - komt op bezoek bij haar. Hoewel hij niet erg spraakzaam is, lijkt het gesprek goed te verlopen. Tim daarentegen is woest wanneer hij over de afspraak te horen krijgt. Sam is vastberaden in haar beslissing en duldt geen tegenspraak over het feit dat Joren bij hen komt wonen. Thilly en Judith gaan samen joggen. Tijdens hun parcours lopen ze Tom tegen het lijf, die ook met zijn coach Arne aan het lopen is. Thilly haalt Judith over om hen een tijd te achtervolgen. Arne probeert Tom gerust te stellen met het feit dat hij destijds ook uit een diep dal is kunnen kruipen.

Aflevering 64 (#4304) - donderdag 23 november 2017

Tim probeert Sam te overtuigen van zijn standpunt dat in een relatie men zou moeten overleggen en naar elkaar luisteren alvorens een beslissing te nemen. Sam haalt aan dat er ook vertrouwen zou moeten zijn en dat Joren geen slechte gast is. Ze eist dat hij bij hen komt inwonen. Eddy denkt na over zijn toekomst met Angèle. Frank is niet overtuigd van de liefdesrelatie tussen de twee. Stan gaat met vrienden op café in de Frens en zet er de boel op stelten. Hoewel Tamara door hen op de kast wordt gejaagd, weet Thilly raadt met de pubers en daagt hen uit voor een potje biljard. Wanneer Judith met Ann iets gaat drinken komt ze Stan tegen. Hoewel ze het hem beveelt, weigert hij mee naar huis te komen. Thilly raadt haar aan hem even te laten rebelleren. Bob en Lowie staan op het punt de website te lanceren van hun bedrijfje Boowie. Tom heeft een afspraak met Steven op kantoor en wil duidelijkheid scheppen over zijn affaire met Karin. Steven zegt dat hij haar al lang is vergeten, en dat Tom dat beter ook zou doen.

Aflevering 65 (#4305) - vrijdag 24 november 2017

Dieter weet nog altijd niet wat hij moet denken over de brief die Eddy aan Nancy liet bezorgen net voor hun bruiloft. Tim denkt dat hij beter zou genieten van wat hij heeft, in plaats van problemen te zoeken. Wanneer Eddy opduikt in de Frens stelt Dieter zich agressief op. Angèle komt tussen bij een schermutseling. Kaat probeert aan Tim duidelijk te maken dat Sam destijds zelf door vreemden in huis is gehaald bij haar adoptie en dat ze nu op haar beurt Joren wil helpen. Stan wordt opgepakt door Tim voor wildplassen en spijbelen en naar huis gebracht. Wanneer hij beweert nog een groepswerk met een vriend te moeten maken, laat Judith hem gaan op voorwaarde dat hij terug naar huis keert om halfnegen. Emma krijgt van Stans vriend te horen dat hij nooit bij hem is geweest. Judith gaat koortsachtig op zoek, maar wil absoluut geen hulp van Tom. Kobe en Peter drinken nog iets na de werkuren. Bij het vissen krijgt Kobe moeilijkheden en vertoont symptomen van ALS. Bob en Lowie lanceren de website van hun bedrijfje Boowie officieel.

  • Eerste aflevering waarin het bedrijf Boowie verschijnt.