Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#4246) - maandag 4 september 2017

Waldek weigert het eten van Julia. Het medisch team probeert Marieke te reanimeren. Luc is hysterisch en ze moeten hem een kalmeringsspuit geven. Jessica bezoekt Ann. Leo vindt dat hij en Marianne eens serieus moeten babbelen. Ze zegt dat ze haar frustraties niet op hem had mogen uitwerken. Leo en Marianne willen elkaar als vriend niet kwijt. Nancy wil haar verloving met iedereen in de Withoeve vieren. Marieke overlijdt. Steven zoekt Kobe op maar hij wil hem als vader niet hebben. Peter zegt aan Dieter dat nu ook nog het feest memorabel moet zijn. Judith stelt aan Stan voor om voor het avondeten te zorgen en hij doet een bestelling bij de Chinees. Karin geeft haar ontslag aan Tom maar hij weigert want hij vreest dat ze er later spijt zal van krijgen. Toch gaat ze vastberaden weg.

Aflevering 7 (#4247) - dinsdag 5 september 2017

Marianne zegt aan Judith dat ze een goed gesprek met Leo heeft gehad en dat ze vrienden blijven. Frank moet morgen voor de raadkamer verschijnen. Adil maakt zich ongerust over Waldek. Charité maakt zich zorgen over de cursus: ze denkt dat het te moeilijk zal zijn gezien haar Nederlands niet perfect is. Junes is te laat op zijn werk. Adil wil dat Junes alles perfect doet tijdens de werken bij Tom. Dieter doet voorbereidingen voor het huwelijk maar de kerstperiode vindt Nancy niet goed want in die periode is ze ook met Eddy getrouwd. Luc is op bezoek bij Rosa maar hij houdt zich afzijdig. Tom staat er alleen voor op kantoor en heeft het druk om alles in goede banen te leiden. Kobe weet met zichzelf geen blijf. Tijdens de werken bij Tom valt de stroom uit. Charité ontvangt bloemen van Renzo ter aanmoediging van haar studies. Arne en Olivia gaan picknicken. Tim zegt aan Dieter dat er een autopsie gaat uitgevoerd worden op het lichaam van Marieke.

Aflevering 8 (#4248) - woensdag 6 september 2017

De stroompanne is nog niet hersteld bij Tom. Luc sluit zich nog altijd voor iedereen af en krijgt kalmeermiddelen. Bob werkt aan een businessplan. Adil en Junes kunnen de elektriciteitswerken niet alleen aan en moet een beroep doen op een elektricien. De advocaat van Simonne zegt dat het fifty-fifty is dat Frank vrijkomt. Steven komt langs bij Tom voor Karin maar ze is er niet meer. Steven beseft nu pas wat hij aan Karin aangedaan heeft en dat hij haar in de steek gelaten heeft toen ze zwanger was. Tom zegt dat het misschien nog niet te laat is om het goed te maken. Steven hoopt dat Karin en Kobe hem een tweede kans willen geven. Nancy komt aan Marianne zeggen dat ze gaat trouwen. Ze hebben Eddy gevonden als elektricien maar Adil is er niet voor te vinden. Leo belt naar Marianne om te vragen mee naar een concert te gaan. Britney verklapt aan Eddy dat Nancy Dieter ten huwelijk heeft gevraagd. Julia zit weer terug bij Waldek en spuit iets in een praline. Dieter heeft een originele openingsdans voorzien, namelijk op een hoverboard. Mayra ontvangt een doos met pralines van haar vader uit Kaapverdië. Sandrine eet er een praline van. De autopsie bij Marieke heeft uitgewezen dat er toxines in haar lichaam gevonden zijn. Mayra belt haar vader om hem te bedanken voor de pralines maar hij wet natuurlijk van niks. Op dat moment zakt Sandrine in elkaar.

Aflevering 9 (#4249) - donderdag 7 september 2017

Mayra belt Ann om het nieuws over Sandrine te melden. Tom en Judith bespreken hun huwelijk. Het huis van Lowie wordt onderzocht in verband met de dood van Marieke. Sandrine is opgenomen in het ziekenhuis en ook Mayra voelt zich niet goed. Er wordt bloedproeven genomen van iedereen die in het huis van Lowie verblijft. Tom had gouden trouwringen besteld maar Judith wil geen goud. Stan zegt dat ringen uit de mode is en dat hij tatoeages moet in overweging nemen. Angèle heeft een kater. Eddy ontmoet Adil voor zijn job als elektricien. Marianne verwittigt Rosa over Sandrine en Rosa gaat naar het ziekenhuis. De raadkamer heeft beslist Frank vrij te laten. Julia is weer bij Waldek om het nieuws over Sandrine en Mayra te vertellen.

Aflevering 10 (#4250) - vrijdag 8 september 2017

Mayra voelt zich schuldig tegenover Sandrine. De toekomst van Mayra's baby is onzeker. Junes maakt kennis met Emma. Het politierapport laat blijken dat er kwaad opzet in het spel is. Alle stalen die in het huis zijn genomen zijn negatief. Sandrine wordt wakker in het ziekenhuis. Lowie is gaan wandelen met Luc maar hij blijft zwijgen. Eddy komt de elektriciteit bij Tom in orde brengen. Lowie wil zijn studies stoppen om zich ten volle op zijn pa te concentreren. Luc begint te spreken nadat hij Olivia ziet. Julia wil terug naar Luc in de instelling maar hij is er niet want Lowie is met hem gaan wandelen. Rosa vertelt aan Julia wat gebeurd is met Sandrine en Mayra en Julia vraagt zich af welke idioot zoiets doet. Luc is terug in zijn kamer. Julia bezoekt hem en zegt hem dat ze in de instelling komt werken in de keuken. De politie weet dat Waldek het laatst met Simonne heeft gebeld. Frank is weer vrij en ontmoet Eddy. Eddy excuseert zich bij Frank omdat hij hem is gaan aangeven. Julia heeft Simonne ergens naartoe gelokt. Frank denkt er nu toch aan zijn pensioen te nemen. Julia bedreigt Simonne met een mes. Rosa vindt het "receptenboekje" van Julia dat ze heeft vergeten in Luc's kamer.