Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#4346) - maandag 22 januari 2018

Kobe belt aan bij Karin thuis. Rosa vindt een briefje van Steven om te melden dat hij al weg is want hij kon niet slapen. Tom is nog bezig de inboedel van zijn notariaat te verhuizen en ziet Judith in de dreef. Charité is op weekend gekomen maar vertrekt vandaag terug naar Namen. Zij, Renzo en Joseph missen mekaar tijdens de week wanneer zij in Namen is. Renzo is verkozen tot beste verkoper van het jaar. Kaat daagt niet op in De Withoeve en niemand weet waar ze is. Renzo heeft het moeilijk nu Charité terug weg is en Nancy maakt zijn lievelingsdrank, chocomelk. Iedereen die langskomt wil van de melk proeven. Eddy plaagt Adil met het feit dat hij het later niet gemakkelijk zal hebben als hij papa zal zijn: luiers, 's nachts opstaan, huilende baby, … Waldek, Mayra en Zoë komen terug thuis. Angèle komt nog eens langs bij Rosa en heeft salade niçoise meegebracht. Rosa maakt zich zorgen om Kobe ingevolge zijn ontslag in de Withoeve. Angèle vraagt zich af of Rosa wel goed beseft waaraan ze begint met iemand als Steven. Maar Rosa antwoordt dat Steven "een hele schone mens" is. Mayra heeft beslist te stoppen met borstvoeding. Frank vraagt aan Olivia of zij weet of Kaat een nieuwe relatie heeft. Simonne maakt zich zorgen over Kaat en verwittigt Frank. Maar hij denkt dat ze ergens is blijven slapen omdat ze misschien teveel gedronken had. Frank vindt bloed op het voetpad waar hij aan het stappen is. Kobe is aan het slapen op de sofa bij Karin maar plots wordt hij wakker en zegt "ik heb haar vermoord"...

Aflevering 107 (#4347) - dinsdag 23 januari 2018

Kobe zegt aan Karin dat hij Kaat heeft vermoord. Angèle zegt aan Rosa dat ze best tevreden is met haar Eddy: de lusten zonder de lasten. Steven komt langs bij Rosa en zegt dat hij Kobe op geen enkele manier kan bereiken. Mayra heeft nog altijd pijn van haar operatie. Karin vraagt Kobe meer uitleg over wat hij gezegd heeft maar hij is verward. In De Withoeve beginnen ze zich nu ook zorgen te maken omdat Kaat niet opdaagt. Karin vindt bloedsporen op de kledij van Kobe. Simonne is helemaal over haar toeren in verband met Kaat. Renzo brengt haar terug naar huis, waar ze Frank op de hoogte brengt. Judith zegt aan Sam dat de verstandhouding tussen haar en Stan wat beter is. Sam denkt dat hij misschien meer contact zou moeten hebben met Joren. Marianne komt Tom helpen met de verhuizing van het notariaat. Ze vraagt hem of hij al weet hoe groot de kans nu is dat hij het huis zal kunnen terugkrijgen; hij zegt dat dit van meerdere factoren zal afhangen. Karin belt naar Tom om te zeggen dat ze een nieuwe cliënt heeft maar kan er niet meer over zeggen. Karin heeft coke gevonden in de jas van Kobe en confronteert hem ermee. Ze stelt hem voor de keuze: erover praten en meewerken of ophoepelen. Simonne vraagt de hulp van Tim om Kaat terug te vinden. Peter helpt Nancy in de keuken van de Withoeve, ter vervanging van Kobe. Bob zegt aan Lowie dat hij ecologisch verantwoord en gerecycleerd materiaal wil gebruiken als meubilair in Boowie. Lowie vindt het wel oké zolang hij zijn zithoekje maar heeft. Kobe zegt dat hij Kaat heeft neergeslagen omdat hij kwaad was op haar. Zij was altijd de aanleiding van discussies en ze pestte hem en ze is de oorzaak van zijn ontslag want ze heeft Peter ingelicht over hem. Hij zegt dat hij Kaat heeft neergeslagen in de dreef maar dat hij haar ergens anders heeft naartoe gebracht. Hij herinnert zich niet alles want hij had rum gedronken en coke gebruikt en met de lege fles heeft hij Kaat neergeslagen. Kobe zegt dat Steven hier niks mag van te weten komen. Karin zegt hem dat hij haar moet vertrouwen. Tim krijgt een telefoontje van zijn collega Pol om te zeggen dat ze de handtas van Kaat hebben teruggevonden.

Aflevering 108 (#4348) - woensdag 24 januari 2018

Simonne belt naar Tim voor nieuws over Kaat maar Sam zegt Tim dat hij beter niet antwoordt. Simonne belt wat later naar Sam en zij zegt dat er geen nieuws is. Steven belt naar Kobe en zegt in de voicemail dat hij het niet zal opgeven contact te zoeken met hem. Rosa zegt Steven dat hij moet blijven berichten inspreken voor Kobe want dat hem dat zal steunen. Lowie en Bob zijn druk bezig op hun laptop maar wanneer Tamara komt kijken mag ze niet weten waarover het gaat. Karin zegt aan Kobe dat hij zich moet aangeven bij de politie. Vandaag helpt Dieter in de keuken van De Withoeve, ter vervanging van Kobe. Maar Nancy maakt het hem niet makkelijk. Karin benadrukt nogmaals aan Kobe dat het in zijn eigen belang is dat hij zich gaat aangeven want vroeg of laat komt alles toch uit. Karin zegt aan Tom dat Kobe zich afblokt voor haar; ze kan niet tot hem doordringen. Ze wil niet dat Kobe de mooiste jaren van zijn leven in de gevangenis moet doorbrengen en vraagt aan Tom Kobe te overtuigen zich aan te geven. Maar Tom denkt dat Steven meer zal kunnen bereiken. Bob wil Tamara als proefkonijn gebruiken voor de case die ze straks op de laptop aan het voorbereiden waren. Ze moet een speciale bril opzetten waarmee ze, in virtuele realiteit, het interieur van Boowie te zien krijgt, dat Lowie en Bob op het oog hebben. Eerst lukt het niet te best maar na een tijdje is ze erg enthousiast en ziet ze kaboutertjes die bezig zijn met de afwerking van de kantoorruimtes en ze ziet zelfs Adil, Waldek en Eddy. Ze vraagt Bob of je op deze manier nog andere filmpjes kan bekijken, ook pikante? Simonne is ten einde raad omdat er maar geen nieuws over Kaat komt. Na haar bezoek aan Frank en Simonne ziet Angèle Kobe en Karin buiten komen bij Tom. Pol, de collega van Tim, belt naar Tim om te zeggen dat er nieuws is over Kaat. Stan belt naar Tom om te zeggen dat Judith niet meer wil dat hij nog langskomt bij Tom. Maar dat zal hem niet tegenhouden, zegt hij. Tom raadt hem toch aan te doen wat zijn moeder zegt, om alles niet erger te maken. Stan moet het gesprek stoppen want Thilly en Judith komen eraan. Hij vergeet echter af te sluiten en zo hoort Tom Judith praten met Thilly en Stan. Angèle gaat naar Rosa om te zeggen dat ze Kobe heeft gezien, samen met Karin. Rosa verwittigt op haar beurt Steven. Frank en Simonne zijn naar het ziekenhuis geroepen omdat Kaat is opgenomen met een schedelbreuk. Haar toestand is nog kritiek.

Aflevering 109 (#4349) - donderdag 25 januari 2018

Judith voelt zich goed. Ze is "genezen" van Tom maar zoekt voorlopig geen nieuwe relatie, zegt ze aan Thilly. Als ze ooit nog iets met een andere man begint zal hij serieus moeite moeten doen. Tom zegt aan Karin dat Kobe niet bij haar kan blijven want ze zullen DNA op Kaat vinden en zo kunnen ze haar van medeplichtigheid beschuldigen. Karin wil Kobe de tijd geven om op zijn positieven te komen maar Tom vreest dat hij er misschien wel eens zou van tussen muizen. Frank en Simonne bezoeken Kaat. Ze is erg toegetakeld maar Frank is ervan overtuigd dat ze zal genezen. Karin probeert in de dreef de plaats te vinden waar Kobe Kaat heeft achtergelaten. Tim bespreekt met Arne welke sporten interessant zouden kunnen zijn voor Joren. Arne en Tom gaan opnieuw trainen. Waldek komt Sandrine ophalen bij Ann en ze heeft een cadeau gekocht voor Zoë. Sandrine is benieuwd om Zoë te zien. Waldek zegt haar dat ze schattig is nu ze nog zo klein is. Ze moeten zich haasten voor Zoë aan haar "kleuterpoeberteit" begint, zegt hij. Frank bedankt Tim voor het keurige werk dat hij en zijn collega's geleverd hebben in verband met Kaat. Tim zegt hem dat ze Kaat in een bos gevonden hebben en dat er geen sporen van geweld zijn bevonden. Dus besluiten ze dat ze daar naartoe werd gebracht. Frank denkt er plots aan dat hij bloed heeft gezien op het trottoir in de dreef. Hij is ervan overtuigd dat Kobe de dader is omdat hij al een hele tijd Kaat lastigvalt. Steven begrijpt niet dat Kobe Karin heeft opgezocht maar Rosa denkt dat hij misschien juridisch advies nodig had. Emma komt thuis met Nicky, een vriendin. Ze speelt samen met Stan een game. Femke brengt ook Dieter en Nancy op de hoogte van de toestand met Kaat. Dieter vraagt zich af of Kobe de dader is maar Nancy zegt dat hij zoiets nooit zou doen. Mayra is erg prikkelbaar als Zoë haar nodig heeft. Tim denkt dat de dader de bedoeling had Kaat niet te laten leven. Steven gaat naar Karin maar zij en Kobe doen alsof er niemand thuis is. Thilly was in de Frens een gesprek aan het voeren met een jonge kerel maar wanneer Tom langskomt muist de kerel er van tussen. En Tom zegt dat hij interessanter gezelschap is. Thilly, Tamara en Tom beginnen een gesprek over "de spannendste plek waar ge het ooit gedaan hebt". Frank zint al op wraak op de dader die Kaat heeft toegetakeld. Hij wil er gerust voor in de gevangenis vliegen. Tom neemt Thilly mee naar zijn lege kantoorruimte en probeert haar op te vrijen. Maar zij houdt hem eerst tegen. Hij begrijpt niet waarom ze dan is meegekomen. Ze vraagt zich echter af of Tom zich wil wreken op Judith. Maar uiteindelijk gaat ze toch in op zijn avances.

Aflevering 110 (#4350) - vrijdag 26 januari 2018

Tom vraagt aan Thilly hun flirt geheim te houden. Judith is vroeg gaan joggen en ziet Thilly bij Tom buiten komen. Ze weet meteen wat er gebeurd is en geeft Thilly een mep. Stan ziet Judith onthutst binnenkomen maar ze zegt niet wat er scheelt. Steven vindt het vervelend voor Rosa dat zij meegesleurd wordt in zijn problemen met Kobe en Karin. Maar Rosa vindt het normaal dat zijn problemen ook de hare zijn. Lowie zegt aan Bob dat de meeting met Delvaux is afgelast maar dat ze later zal plaatsvinden. Bob is er niet gerust in want hij denkt dat van uitstel afstel gaat komen. Olivia en de andere huisgenoten hebben een bonsai gekocht voor het ziekenbezoek aan Kaat. Femke gaat op bezoek bij Mayra en Waldek. Waldek zegt dat het beter gaat met Zoë maar dat het in het begin moeilijk ging met het eten. Alleen het slapen is nog wat moeilijk. Maar Femke denkt dat ze beter met Mayra in bed zou slapen dan in een wieg alleen. Een pasgeboren kind heeft veel geborgenheid nodig, zegt ze Waldek wil met Twan nog eens nakaarten over de geboortes. De wagen van Tom heeft twee lekke banden. Hij belt Karin om te vragen dat zij een afspraak zou willen overnemen van hem. Sam gaat op bezoek bij Kaat. Bepaalde gesprekken met Kaat, Karin en Steven komen Kobe opnieuw voor de geest. Joren en Stan gamen opnieuw samen. Stan probeert de interesses van Joren te weten te komen. Hij is niet bepaald het sportieve type. Stan zegt hem dat hij graag zwemt. Dat vindt Joren dan toch beter dan voetbal. Twan komt langs in de Frens, samen met zijn spruit Magali. Mayra begint opnieuw twijfels te krijgen over de babyverwisseling. Tom zegt aan Karin dat ze RDT Shipping kwijt zijn. Kobe duikt op in het nieuw kantoor van Karin en zegt dat hij klaar is om zich aan te geven. Peter wordt ondervraagd door de politie in verband met het gedrag van Kobe en zijn ontslag. Dieter is blij dat het vandaag zijn laatste dag is dat hij moeten samenwerken met Nancy in de keuken van de Withoeve. Nancy en Dieter horen van Peter dat de politie op bezoek kwam in verband met Kobe, omdat ze vermoeden dat hij iets te maken heeft met wat Kaat overkwam. Dieter zegt Nancy dat hij in dit geval toch hun geheim niet langer voor zich kan houden. Thilly zegt Paulien dat ze haar job bij de Frens wil opgeven want ze wil "andere oorden opzoeken". Paulien begrijpt niet goed waarom zo plots. Tim en zijn collega gaan langs in het nieuwe kantoor van Tom en Karin om de verklaring van Kobe af te nemen. Kobe zegt zonder dralen dat hij Kaat heeft vermoord. Peter geeft aan Judith de documenten die aantonen dat ze officieel gescheiden is. Marianne komt afscheid nemen van het oude notariaat maar heeft ook een brief bij voor Tom. Een zelfde brief als Judith ontvangen heeft betreffende de echtscheiding. Tom is er het hart van in maar Marianne zegt hem op een smalende toon "proficiat". Tom kan er echter niet mee lachen en verlaat woedend het kantoor. Kobe verklaart dat hij Kaat ergens heeft naartoe gebracht maar hij weet niet meer waar. Hij heeft nu pas een verklaring willen afleggen omdat hij bang was en beschaamd en hij voelt zich erg schuldig nu. Wanneer Tim hem zegt dat Kaat nog leeft is Kobe erg verbaasd. Tim neemt hem mee en zegt dat hij waarschijnlijk in voorhechtenis zal geplaatst worden.