Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#4251) - maandag 11 september 2017

De politie wacht Simonne op bij Taxi LEV, maar die komt niet opdagen. Femke maakt zich grote zorgen over de situatie. Ook Frank en Kaat beginnen zich zorgen te maken. Tim en Dieter worden verwacht door Rosa, die hun het receptenboekje van Julia laat zien. Er wordt een zoekactie opgestart, waarbij Paulien als eerste ondervraagd wordt. Die maakt zich kwaad omdat ze niet inziet dat haar moeder dit zou kunnen doen. Dieter haast zich naar het ziekenhuis als hij hoort dat er vergif in Julia's koekjes zaten, maar blijkt kerngezond te zijn. Frank breekt als hij ingelicht wordt door Rosa en Angèle over het receptenboek van Julia. Eddy en Junes kunnen steeds beter met elkaar om en Junes neemt het bij Adil voor hem op. Leo komt Marianne een cadeautje brengen voor Sandrine, die nog altijd in het ziekenhuis ligt. Ze lijken de weg van verzoening op te gaan. Tom wordt overspoeld door het werk en belt Karin op om haar te vragen terug te komen. Ook Steven is nog steeds naar haar op zoek.

  • Deze aflevering bevat een verwijderde scene, waarin Tim het boekje van Julia in het centrum vermoedelijk aan Luc laat zien.

Aflevering 12 (#4252) - dinsdag 12 september 2017

Simonne wordt nog steeds door iedereen gezocht. Angèle probeert de moed er in te houden. Frank daarentegen ziet de situatie steeds slechter in en probeert zonder succes Simonne zelf te zoeken. Hij zoekt steun bij Eddy. Ook Sam en Kaat maken zich grote zorgen. Lowie en Paulien krijgen enorme ruzie wanneer bij Lowie de waarheid doorsijpelt en hij de link met Marieke en Julia kan leggen. Ondanks ze hier veel moeite mee heeft, moet Paulien de situatie zoals hij is inzien. In de kelder worden Simonne en Waldek herenigd door Julia. Ze worden alles behalve door haar gespaard. Simonne slaagt erin hun ontvoerder te overmeesteren na een hitsig gevecht, maar wordt opnieuw door haar belaagd. Uiteindelijk slaagt ze er toch in met Waldek uit de kelder te ontsnappen. Nancy probeert een nog herstellende Dieter te verwennen en maakt zich zorgen. Charité vraagt raad aan Renzo wanneer ze begint te twijfelen aan de keuze die ze gemaakt heeft.

Aflevering 13 (#4253) - woensdag 13 september 2017

Simonne ligt in het ziekenhuis. Zij en Waldek zijn ergens gaan aanbellen en hebben de politie verwittigd. Ook Waldek is in het ziekenhuis, samen met Mayra. Renzo heeft een nieuwe school in Namen gevonden voor Charité maar zij wil niet want dan moet ze daar op kot blijven en Renzo en Joseph missen. Julia werd opgepakt nadat Simonne en Waldek de politie had verwittigd. Nancy en Dieter trouwen op 17 november, datum die Dieter bepaald heeft door vogelpik op de kalender. Charité bespreekt met Ann en Judith haar studieplannen. Karin komt naar Tom in het notariaat en zegt dat ze zou willen terugkomen en hij gaat akkoord. Charité beslist uiteindelijk om haar studies toch te doen in Namen. Waldek doet zijn verhaal aan Mayra hoe alles gegaan is: Julia heeft hem opzettelijk aangereden en hij was bewusteloos en ze heeft hem in de kelder gesleept. Simonne droomt over wat ze heeft meegemaakt met Julia.

Aflevering 14 (#4254) - donderdag 14 september 2017

Angèle komt op bezoek bij Simonne met koffiekoeken. Paulien excuseert zich ook bij Lowie voor wat Julia heeft gedaan; Charité meldt dat ze toch in Namen gaat studeren en Marianne gaat de job als secretaresse overnemen. Jessica heeft aan de verjaardag van Ann gedacht met een taartje en een halskettinkje. Renzo zegt aan Paulien dat hij zijn job in de Frens wil stoppen omdat Charité gaat studeren maar Paulien kan hem overhalen de tee jobs te combineren. Femke stelt Renzo voor om deeltijds bij de taxi's te werken en deeltijds in de Frens. Junes ziet Emma wel zitten maar Eddy raadt hem aan te wachten tot de werken gedaan zijn. Rosa en Angèle maken weer plannen over hun date met de mannen. De gynaecoloog heeft aan Mayra gezegd dat ze niet kunnen zeggen of haar kindje gezond zal zijn. Lowie denkt dat Julia ook wel eens iets kan te maken hebben met de brandwonden van Luc. Eddy is vast overtuigd de rest van zijn leven het rechte pad te bewandelen en eerlijk zijn boterham te verdienen. Hij heeft bloemen gekocht voor Simonne. Lowie praat met Luc over Julia en vraagt hem of ze hem pijn heeft gedaan en dat ze stout is geweest met hem. Luc geeft toe maar zegt dat hij niks mocht zeggen omdat Julia Lowie anders kwaad zou gedaan hebben.

Aflevering 15 (#4255) - vrijdag 15 september 2017

Paulien wil Luc thee geven en heeft de waterkan in haar handen maar Luc reageert hysterisch. Waldek mag naar huis. Simonne wil maandag opnieuw met de taxi rijden. Waldek gaat naar De Kabouters en treft Eddy daar. Waldek wil maandag opnieuw komen werken. Angèle gaat alleen uit want Rosa is te moe. Angèle gaat langs in de Frens en ontmoet Eddy. Eddy is jarig. Rosa heeft Antonio stiekem uitgenodigd, die ze eerder ontmoette tijdens haar avondjes uit met Angèle. Paulien bezoekt Julia en vraagt haar of ze weet waarom ze in de gevangenis is. Julia zegt dat ze dat gaan onderzoeken en dat ze weldra zal buiten mogen. Paulien legt aan de anderen uit dat Julia haar niet meer herkende. Thilly, een zus van Judith, meldt zich aan bij Tom en Judith voor hun huwelijk in oktober. Ze stelt zich opdringerig op en zegt dat ze gedurende al die tijd bij hen wil logeren. Judith zegt dat ze de taken van Charité kan overnemen. Steven zoekt Karin op in het kantoor en zegt dat hij een paar zaken wil rechtzetten. Hij zegt dat hij ALS heeft. Mayra zegt dat ze het risico niet wil nemen dat haar kind ongezond geboren wordt en ze wil abortus plegen.