Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#4406) - maandag 16 april 2018

Mayra zegt aan Waldek dat hun zoen niet de eerste was en dat het misschien niet per ongeluk was. Charité weet niet waar Renzo uithangt. Hij is echter in de Frens aan het fuiven, in het gezelschap van Tamara. Stan heeft geen zin om te gaan slapen en is nog TV aan het kijken om 0u30. Tamara zegt aan Renzo dat het welletjes is geweest en dat ze wil afsluiten. Maar hij heeft er geen zin in en zegt dat hij wel zal afsluiten. Charité legt aan Joseph uit dat Dylan zal verhuizen, maar hij ziet dat natuurlijk niet zitten. Peter moet naar de rechtbank voor de zaak van William. Peter en Femke praten na over hun bezoek aan Mayra en Waldek en denken dat die twee elkaar hebben gevonden. Vandaag gaat Zoë voor de eerste keer naar de kinderkribbe. Simonne is lastig op Frank omdat hij uitgerekend Karin als advocaat heeft aangesproken, in verband met het zorgcentrum. Lowie komt binnen en hoort nog net hun gesprek. Hij vermoedt dat Frank achter de schorsing van Rosa zit, maar Frank doet alsof hij van niks weet. Lowie windt zich op en zegt dat Rosa de toeverlaat van Luc was in het zorgcentrum. Hij zegt aan Frank dat Luc een reis naar Valencia wil maken. Wat voor Frank het ultieme bewijs is dat Luc uit zijn depressie is, nu Rosa er niet meer werkt. Sam moet vandaag opnieuw tests afleggen voor haar job als politie-inspecteur. Tamara vreest dat er iets is gebeurd met Renzo want hij beantwoordt haar SMS niet. En hij pakte haar zo stevig vast toen zij de Frens verliet, ze vindt het vreemd. Renzo komt uiteindelijk toch thuis. Charité zegt dat ze doodongerust was, hij had iets meten laten weten. Charité wil thuisblijven van haar cursus, als hij dat wil, maar volgens hem lost dat niks op. Frank zegt aan Simonne dat Luc er opnieuw zin in heeft en met vakantie wil naar Valencia. En dit is het ultieme bewijs dat hij gelijk had dat Rosa de oorzaak was van zijn depressie. Er ontstaat een discussie tussen hen en Simonne wil dat Frank de samenwerking met Karin stopzet, want zij zegt dat Karin alleen maar op zijn geld uit is. Ze stelt hem voor de keuze: ofwel miserie met de familie en Karin Baert, ofwel vakantie met Luc.

Aflevering 167 (#4407) - dinsdag 17 april 2018

Het valt Femke op dat Mayra straalt als ze met Waldek belt. Zou er toch meer zijn dan alleen maar vriendschap? Frank staat onder druk van Simonne en probeert contact op te nemen met Karin om zijn plan misschien toch maar op te geven. Maar hij krijgt Tom aan de lijn, want Karin is er niet. Tom zegt dat hij zal langskomen. Leo is op bezoek bij Marianne. Ze vertelt hem dat ze blij is dat ze nu terug samen is met Tom en haar "kleinzoon" Stan. Marianne zegt hem dat ze Sandrine mist en dat het vandaag haar verjaardag is, maar dat ze niet weet wat Ann er zou van denken als ze iets zou doen voor Sandrine's verjaardag. Leo stelt haar voor een SMS te sturen naar Ann. Maar dat vindt Marianne dan weer te onpersoonlijk en zo belanden ze weer in hun gebruikelijk gekibbel. In het huis van Lowie is het weer spelletjesavond. Marianne heeft dan uiteindelijk toch een SMS naar Ann gestuurd en ze mag Sandrine gaan afhalen na school. Sam heeft niet gemakkelijk gehad met haar fysieke selectieproeven. Maar ze heeft alles gegeven toen ze Tim in haar gedachten had. Ten huize Ann wordt een verjaardagsfeestje gehouden voor de negende verjaardag van Sandrine. Wendy komt terug langs bij Charité. Ze zegt dat Dylan het beter begint te aanvaarden dat ze gaan verhuizen. Peter heeft nieuws voor Marianne betreffende de uitspraak in de rechtszaak William. Hij heeft 28 jaar gevangenisstaf gekregen. Peter zegt dat hij levenslang had geëist maar Marianne is best tevreden met deze uitspraak. Tom gaat langs bij Frank, in de plaats van Karin, en ok hij raadt hem ook eerder af niet verder te procederen, want wat gaat het uithalen. En het zal in elk geval een procedure van lange adem worden en het zou veel kapot maken binnen de familie. Peter vertelt aan Femke over hoe Tom en Marianne, samen met Stan, nu samenleven. En dat toch wel raar overkwam, toen hij Tom opnieuw ontmoette. Femke zegt hem dat hij en Tom uit elkaar zijn gegroeid. Hij zegt haar dat hij zou willen voorkomen dat er met Kobe hetzelfde gebeurt als met Tom. Renzo zegt aan Charité dat hij Dylan niet kan loslaten en dat hij van plan is mee te verhuizen naar Frankrijk.

Aflevering 168 (#4408) - woensdag 18 april 2018

Charité vindt Renzo nergens en zijn GSM staat uit. Emma gaat vandaag niet naar de voetbaltraining. Ze denkt trouwens te stoppen met het voetbal want ze heeft teveel werk met de school en zonder Nicky is het niet meer zo tof. Adil gaat vandaag naar de fertiliteitskliniek, maar hij is erg zenuwachtig. Paulien wil meegaan. Renzo deelt aan Wendy mee dat hij meegaat met haar naar Frankrijk. Maar dan staat ze wel bij hem in het krijt, vindt hij. Tom zegt aan Karin dat hij Frank heeft aangeraden de procedure tegen het zorgcentrum te stoppen. Kobe en Peter ontmoeten elkaar opnieuw in de Frens. Kobe verneemt dat zijn moestuin overwoekerd is, want ze doen nu een beroep op een traiteur. Nancy geeft Renzo naar zijn voeten ingevolge zijn verhuizing naar Frankrijk. Leo gaat op consultatie bij Judith. Ze vraagt hem terloops of hij Stan heeft gezien bij Tom en hoe het met hem gaat. Frank is op bezoek bij Luc en vraagt hem of hij, behalve de reis naar Valencia, nog iets anders zou willen doen. Luc antwoordt hem dat hij Rosa wil zien en met haar wil dansen. Leo kan Marianne blijkbaar toch niet missen, want hij is weer op bezoek bij haar. Ze is trots dat ze Sandrine mag gaan afhalen aan de school. Lowie komt ook op bezoek bij Luc. Luc zegt dat hij met de wagen naar Valencia wil gaan, want dan kan hij naar buiten kijken. Lowie zegt geëmotioneerd aan Frank dat de documenten voor de euthanasie al getekend zijn. Frank zegt hem dat ze Luc op andere gedachten moeten kunnen krijgen, tijdens hun reis naar Valencia. Femke zegt aan Renzo dat hij te impulsief reageert met zijn verhuisplannen. Maar wanneer hij haar vraagt wat zij zou doen, mocht zij zich in zulke situatie bevinden, antwoordt ze niet… Leo zegt aan Rosa dat hij samen met Marianne naar de Zoo is gegaan. Rosa vertelt aan Leo over haar schorsing in het zorgcentrum. Eddy zegt aan Britney dat hij zijn tatoeage eindelijk kwijt is, maar dat het wel erg pijnlijk is. Zij zegt hem dat ze zelf ook wel een tatoeage zou willen zetten. Wanneer Eddy haar zegt dat dit geen goed idee is, zegt ze hem dat ze het niet meende. Lowie spreekt Bob aan om de reis naar Valencia voor te bereiden.

Aflevering 169 (#4409) - donderdag 19 april 2018

Britney plaagt Eddy weer over tatoeages. Hij zegt dat hij er een van haar gezicht op zijn buik zal laten zetten. Nancy ziet dat de tatoeage van Eddy weg is. Adil en Paulien gaan samen naar de fertiliteitskliniek. Lowie is op bezoek bij Luc en vertelt hem wat ze op reis gaan doen. En dat ze door Frankrijk zullen rijden en de wijngaarden bezoeken. Luc zou willen dat Rosa meegaat. Lowie zegt hem dat Rosa met vakantie is. Luc zou eens een volledige dag naar Boowie willen gaan om nog een keer baas te spelen. Junes duikt terug op in de Frens en ontmoet er Eddy. Hij is nog niet vergeten dat Eddy hem heeft laten opdraaien voor de diefstal bij De Kabouters. Adil komt toe in de Frens en zegt aan Junes dat hij beter kan opkrassen. Joren zegt aan Sam dat de zwemtraining ook nu zonder Jacques is geweest. Hij weet niet hoe hij met Jacques moet omgaan ingevolge het overlijden van Maarten. Sam zegt hem dat hij gewoon een luisterend oor moet hebben en misschien eens moet bellen of een mailtje sturen. Waldek vertelt aan Mayra dat Peter hem heeft gezegd dat Mayra een goede moeder voor zijn dochter is. Zij vindt ook dat hij een goede vader is voor Zoë. Waldek zegt aan Mayra dat ze een goed koppel zouden zijn. Renzo wil niet meer spreken over zijn vertrek naar Frankrijk. Charité vraagt hoe het nu verder moet met haar en Joseph. Gaat hij hen in de steek laten?

Aflevering 170 (#4410) - vrijdag 20 april 2018

Stan stuurt een SMS naar Judith om haar te bedanken voor zijn proper wasgoed, dat ze hem gisteren bracht. Ann belt naar Adil om te vragen of hij wil langskomen om de resultaten van zijn vruchtbaarheidsonderzoek te bespreken. Waldek en Mayra gedragen zich als een koppel. Renzo en Charité beleven een crisis in hun relatie. Charité aanvaardt niet dat hij haar zomaar opzij schuift. Ze beseffen dat ze elkaar graag zien en Charité zegt dat ze mee wil gaan met hem naar Frankrijk. Luc bezoek "zijn" bedrijf Boowie. Bob geeft hem de VR-bril; Luc is erg enthousiast over wat hij ziet. Ann heeft slecht nieuws voor Adil en Paulien: de zaadcellen zijn nog iets slechter dan bij de vorige test. Ze zegt dat het op een natuurlijke manier zo goed als zeker is dat Paulien niet zwanger kan raken van Adil. Maar er zijn natuurlijk nog andere mogelijkheden. Luc begint het hoog in zijn bol te krijgen bij Boowie en dreigt er zelfs mee Lowie te ontslaan. Maar Lowie zet hem op zijn plaats en zegt dat hijzelf wel eens zou kunnen ontslagen worden. Waldek komt langs bij Boowie om een samenwerkingsproject te bespreken. Tom zegt aan Karin dat de zaak van de doorlichting van het zorgcentrum werd geseponeerd. Dieter fopt Nancy met een kleine neptatoeage, die hij op zijn arm heeft laten zetten. Stan heeft nog een nieuw schoolreglement, dat moet ondertekend worden en hij wil dat Tom het doet. Tom zegt dat zoiets alleen door de ouders kan gedaan worden. Stan vraagt opnieuw of Tom hem wil adopteren. Tom zegt dat dit niet zomaar kan en dat Judith haar toestemming hiervoor moet geven. Wendy en Charité komen naar Renzo om te vragen waar Dylan en Joseph zijn. Hij antwoordt dat ze op school zijn; hij heeft ze zelf daar afgezet. Maar daar zijn ze niet. Julia belt naar Paulien vanuit het psychiatrisch ziekenhuis.