Wikia

Week 41

Week 42

Seizoen 24

Aflevering 206 (#4446) - maandag 11 juni 2018

Leo vertelt aan Marianne dat hij Stan een mep heeft gegeven. Marianne verblijft uiteindelijk toch in de Withoeve. Stan wil Leo een proces aandoen Peter vindt dat Marianne niet kan blijven in de Withoeve. Femke en Peter spreken Nancy aan over het voldongen feit betreffende het logement van Marianne. Peter zegt haar dat zij ervoor moet zorgen dat Marianne opnieuw vertrekt. Paulien is bang om de Predictortest te doen. Adil vraagt aan Tom hoe nu zit met contactverbod tussen Julia en Paulien, maar Tom zegt dat het wel even kan duren. Leo zoekt Ann en Judith op om eerlijk uit te leggen wat er gebeurd is met Stan. Hij excuseert zich want hij beseft dat hij dit niet had mogen doen. Ann denkt dat Marianne Leo heeft opgestookt. Door het incident met Leo heeft Stan een slecht examen afgelegd. Tom stelt Stan voor een klacht in te dienen tegen Leo.

Aflevering 207 (#4447) - dinsdag 12 juni 2018

Leo beklemtoont aan Ann dat Marianne hem niet heeft gemanipuleerd. Het komt tot een discussie tussen hem en Ann en hij zegt dat Ann bevooroordeeld is wat Marianne betreft. Kaat heeft haar draai gevonden in de keuken van de Withoeve. Stan legt een klacht neer tegen Leo bij Tim en Dieter. Nancy verneemt van Dieter dat er een klacht is ingediend tegen. Ze is opgehitst en wil het aan Marianne gaan vertellen, maar Dieter waarschuwt haar. Cédric is opgenomen in het ziekenhuis, ingevolge een overdosis drugs. Waldek spreekt Mayra over het feit dat de bloedgroepen niet kloppen. Na een tijdje geeft ze toe dat hij de vader niet is. Dieter verneemt van Nancy dat ze nu ook Peter heeft aangesproken over Leo. Peter is opgewonden ingevolge het gedrag van Nancy. Femke zal aan Marianne duidelijk maken dat ze maar tijdelijk kan verblijven in de Withoeve.

Aflevering 208 (#4448) - woensdag 13 juni 2018

Dieter is lastig op Nancy omdat ze haar mond niet heeft kunnen houden over Leo. Stan is zich al aan het voorbereiden op zijn rijexamen, terwijl hij eerst nog zijn schoolexamens moet afleggen. Waldek heeft overnacht in de Withoeve en dat zint Nancy niet. Ze begrijpt niet dat Peter hem laat overnachten, terwijl Marianne zo vlug mogelijk moet ophoepelen. Femke gaat naar Marianne en legt haar voorzichtig uit dat Nancy zich wat in haar hoofd heeft gehaald door te zeggen dat ze in de Withoeve kon logeren. Marianne reageert begripvol. Leo vertelt aan Marianne dat hij ondervraagd werd door de politie. Waldek vertelt ook aan Adil dat hij niet de vader van Zoë is. Steven zegt aan Karin dat hij een afspraak heeft met Kobe in een restaurant. Ze stelt hem voor hem naar het restaurant te rijden. Wanneer ze hem erheen gebracht heeft en wil wegrijden, ziet ze in haar achteruitrijspiegel Rosa toekomen en binnenstappen in het restaurant...

Aflevering 209 (#4449) - vrijdag 14 juni 2018 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 23: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Rosa en Steven zijn verbaasd wanneer ze elkaar ontmoeten in het restaurant, want ze hadden met Kobe afgesproken. Kobe heeft een brief gelaten, waarin hij vraagt te blijven en te genieten. Steven zegt aan Karin dat ze allebei niet wisten dat ze elkaar zouden treffen. Steven geeft aan Rosa toe dat hij laf is geweest, omdat hij het niet aandurfde Rosa te confronteren met zijn levenseinde. Ann heeft een gesprek met Marianne en geeft toe dat ze bevooroordeeld was en dat Marianne gelijk had over het gedrag van Stan. Ook Marianne geeft haar fouten toe. Rosa en Steven hebben al meteen de nacht samen doorgebracht en zijn opnieuw gelukkig. Tom meldt aan Adil dat het contactverbod tussen Julia en Paulien een feit is. Peter en Kobe zijn er nog eens samen op uit getrokken om te vissen. Joren ziet dat er op Facebook een poll werd gehouden door Jim Secret, over wie verantwoordelijk is voor de dood van Maarten. Nancy probeert het goed te maken met Dieter en belooft, weer eens, dat ze in de toekomst haar mond zal houden. Jacques komt langs bij Joren om te vragen hoe het met zijn trainingsschema en nieuwe trainer staat. Jacques ziet de poll op de laptop van Joren en ziet dat Vincent op nummer één staat in de poll. Waldek komt thuis en zegt aan Mayra dat hij Zoë nooit zal opgeven en altijd haar vader zal blijven. Maar hij zegt aan Mayra dat hij met haar niks meer wil te maken hebben. Hij gaat Zoë afhalen in de kinderkribbe en wanneer hij zal terug thuiskomen, moet Mayra weg zijn. Paulien heeft de zwangerschapstest gedaan en ze blijkt zwanger te zijn. Jacques pakt Vincent hard aan, maar Nicky zegt dat Vincent geen schuld treft. Ze neemt alle schuld op zich. Marianne en Leo gaan naar Tom omdat Leo zich wil excuseren voor de oorveeg die hij Stan heeft gegeven. Leo en Stan ontmoeten elkaar bij Tom. Het komt tot een discussie en Stan duwt Leo. Hij komt met zijn hoofd tegen de muur terecht en valt bewusteloos. Femke heeft op Zoë gepast en brengt haar terug naar Mayra, terwijl Waldek denkt dat ze in de kinderkribbe is. Mayra pakt haar spullen en gaat ervan door met Zoë. Zoë begint te huilen in de wagen. Mayra wordt hierdoor afgeleid en rijdt op de linkse rijstrook, terwijl Waldek vanuit de andere richting komt aangereden. Mayra rijdt hierdoor met haar wagen in de gracht. Britney fietst toevallig langs de plek waar Peter en Kobe aan het vissen zijn. Ze wil Peter verrassen en begint te filmen met haar tablet. Ze ziet echter dat Kobe Peter wil kussen op de mond. Waldek is ongedeerd maar Mayra zit klem in haar wagen. Hij probeert haar te redden. Mayra biecht op dat ze de baby's heeft verwisseld. Even nadien vat de wagen van Mayra vuur…