Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#4261) - maandag 25 september 2017

Zowel Simonne als Waldek hebben last van nachtmerries. Steven en Karin hebben elkaar opnieuw gevonden en wonen samen in het huis van Steven. Tom heeft eindelijk nog een zaal gevonden voor hun trouw maar kost 11000 €. Judith stelt voor de trouw uit te stellen want ze heeft nog altijd geen trouwjurk. Waldek vindt dat er iemand de baas moet zijn bij De Kabouters en Adil stelt voor dat Waldek en hijzelf deze taak op zich nemen. Judith heeft ontdekt dat Thilly 50 € heeft genomen uit haar portefeuille en spreekt haar hierover aan. Thilly zegt dat dit het loon is voor het werk dat ze in huis doet. Renzo wil een race organiseren om 3000 kilometers bij elkaar te rijden en wie wint wordt getrakteerd op een etentje. Frank vindt zijn draai niet in huis; hij mist zijn maten. Angèle zegt dat hij vrijwilligerswerk zou moeten doen maar hij ziet dat niet zitten. Judith raadt Waldek aan langs te gaan bij de cardioloog. Jessica twijfelt aan haar relatie met Ann. Thilly geeft Eddy en Junes te eten in de keuken maar Judith is er niet over te spreken

Aflevering 22 (#4262) - dinsdag 26 september 2017

Thilly is blijkbaar de persoon die reclame maakt voor De Kabouters. Tom gaat akkoord dat de trouw wordt uitgesteld. Olivia, Lowie en Luc gaan een wandeling maken en komen Arne tegen. Lowie heeft duidelijk nog een oogje op Olivia. Adil had gedacht dat Paulien Thilly kon gebruiken in de Frens maar zij ziet dat niet zitten. Nancy en Dieter bereiden hun huwelijk voor. Frank is in de Frens iets aan het drinken en Waldek komt er ook binnen maar Frank negeert hem. Jessica zoekt Ann op, hoewel ze met haar klasgenoten iets moest gaan drinken. Arne ziet Olivia in de Frens en zegt haar dat ze meer lacht wanneer ze met Lowie en Luc is. Steven wil met Karin over zijn ziekte spreken maar zij wil het ontwijken. Steven vraagt zich af of ze het wel allemaal wil meemaken. Steven legt Karin uit wat hem te wachten staat door zijn ziekte maar Karin zegt dat ze alles zal meemaken tot het einde. Steven zegt dat hij de erfelijke vorm van ALS heeft. Mayra gaat naar Frank en Simonne om iets belangrijks mee te delen.

Aflevering 23 (#4263) - woensdag 27 september 2017

Jessica heeft de nacht bij Ann doorgebracht. Bob wil Tamara kennis bijbrengen in zijn masterplan maar zij voelt zich te dom om het te begrijpen. Junes gaat bij Paulien een job versieren voor Thilly terwijl Adil dit had beloofd. Jessica vindt het nogal verwarrend omdat ze de ene week babysit is en de andere week ligt ze naast Ann. Ann wil Jessica al de tijd geven die ze nodig heeft. Paulien heeft geen ruimte voor bijkomend personeel. Rosa heeft Antonio op bezoek maar Angèle komt langs om te vragen mee op stap te gaan. Rosa veinst dat ze ziek is om niet te moeten meegaan. Nancy, Dieter en Britney zijn aan het kickeren in de Frens wanneer Eddy binnenkomt en ze stappen meteen op. Mayra denkt van te investeren in De Kabouters nu het daar goed gaat. Eddy heeft weer teveel gedronken in de Frens wanneer Angèle binnenkomt en zegt dat hij haar nog moet trakteren, maar hij is blut. Ze gaan samen weg.

Aflevering 24 (#4264) - donderdag 28 september 2017

Waldek komt langs bij Sam om te zeggen dat hij de aandelen van Sam wil overkopen. Eddy verschijnt euforisch op zijn werk na het avondje met Angèle. Steven wil Kobe op de hoogte brengen van zijn ziekte maar Kobe ontwijkt hem. Tamara wil samen met Thilly een vlog maken op de computer van Bob. Arne voelt zich buitengesloten door Olivia. Jessica denkt dat Olivia meer aan haar relatie met Arne moet werken. In de Withoeve zijn de WC's verstopt en Simonne roept Frank erbij. Angèle komt op "ziekenbezoek" bij Rosa. Tom knuffelt Karin in verband met Steven maar op dat moment komt Thilly binnen. Thilly brengt Judith hiervan op de hoogte maar zij laat zich niet intimiteren. Frank vindt in de WC's dikke proppen toiletpapier. Nancy denkt het Britney haar fout is. Zowel Rosa als Angèle zijn op doktersbezoek bij Judith. Thilly maakt een vlog samen met Tamara. Rosa blijkt het schurft te hebben. Karin belt naar Kaat en wil haar spreken.

Aflevering 25 (#4265) - vrijdag 29 september 2017

Angèle ontmoet Eddy bij de dokter en vraagt of het met zijn gezondheid goed gaat. Peter en Tom proberen een nieuwe huwelijksdatum te vinden en blijkbaar vindt Tom 1 november goed en die datum wordt dan ook vastgelegd. Thilly verneemt dat de huwelijksdatum van Tom en Judith is uitgesteld maar weet niet waarom en vraagt aan Judith of er herrie is tussen hen maar Judith ontkent dit ten stelligste. Tamara heeft Olivia een speciale schminkbeurt gegeven maar Arne merkt het niet. Tom zegt aan Judith dat de nieuwe trouwdatum 1 november is. Tamara bemerkt vonken tussen Olivia en Lowie. Uit Rosa's handtas valt een tube zalf en Angèle heeft net dezelfde en vraagt of "het" ook van Antonio komt. Karin zoekt Kaat op om met Kobe te kunnen praten maar wanneer die binnenkomt stuurt hij Karin meteen weg. Kaat vindt dat hij te koppig is en had moeten luisteren wat Karin te zeggen had. Bij De Kabouters gebeurt de overdracht van de aandelen: Mayra heeft 67%, Adil 22% en Mayra heeft ook de aandelen van Frank gekocht en geeft ze aan Waldek (11%). Frank wil de hele familie trakteren op een reis voor 6 dagen. Arne vindt dat het niet goed meer gaat tussen hem en Olivia en wil voorlopig afstand nemen en afwachten hoe het later gaat…