Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#4271) - maandag 9 oktober 2017

Lowie en Thilly hebben opnieuw samen een wilde nacht beleefd. Lowie heeft gemengde gevoelens over zijn relatie met Thilly. Het duurt niet lang vooraleer zijn huisgenoten haar aanwezigheid opmerken. Marianne heeft het werk als telefoniste overgenomen van Thilly, maar die komt koppig naar haar post en neemt het werk van Marianne over. Ze wil het tegendeel bewijzen tegenover Judith dat ze altijd veel te nonchalant is. Judith is niet te spreken over haar gedrag en eist haar om te vertrekken. Wanneer Thilly op Tom botst vraagt ze hem om samen met Arne te gaan lopen. Judith is alles behalve tevreden op haar aanstaande wanneer die stilzwijgend toestemt. Kaat is kwaad op Kobe en weigert nog langer mee te helpen werken als de situatie op die manier verder wordt gezet. Nancy merkt de spanningen op tussen de twee en wordt door Kobe verteld dat ze uit elkaar zijn. Steven is vastberaden om Kobe op te gaan zoeken. Karin raadt het hem af en denkt dat hij waarschijnlijk toch niet zal willen luisteren.

Aflevering 32 (#4272) - dinsdag 10 oktober 2017

Steven wil Kobe opzoeken om hem toch proberen te confronteren met zijn ziekte. Thilly probeert zich bij Bob een beetje op te dringen terwijl hij Tamara aan de lijn heeft. Thilly en Sam gaan samen met Tom en Arne joggen. Leo wil op ziekenbezoek komen bij Rosa en heeft fruit meegebracht maar ontmoet haar en Angèle in de straat en ziet dat ze helemaal niet zo ziek is. Junes heeft op de werf bij Tom een zak cement op zijn voet gekregen. Kaat spreekt met Sam over haar breuk met Kobe en blijft vinden dat hij te ver is gegaan. Tom praat met Judith over Thilly. Jessica verrast Ann door haar te zeggen dat ze een paar dagen zou willen bij haar logeren.

Aflevering 33 (#4273) - woensdag 11 oktober 2017

Frank oefent thuis met zijn laptop maar is niet zeker van zijn stuk en vreest dat het niet zal lukken in de Withoeve. Bij zijn aankomst is hij doodzenuwachtig en Renzo doet er nog een schepje bovenop door te zeggen dat die van de Serviceclub geen gemakkelijke zijn. Jessica heeft de nacht met Ann doorgebracht. Ann stelt aan Judith voor dat Jessica eventueel de telefooncentrale zou kunnen doen en Judith is enthousiast. Junes heeft een smartphone gekocht met alles erop en eraan voor slechts 125 € maar hij moest wel een abonnement nemen. Iemand van de Serviceclub zegt dat het seminariezaaltje niet proper is maar Frank vindt van wel. De Serviceclub geeft hem hun eigen laptop omdat daar de presentatie opstaat. Frank moet hem dus aansluiten op de beamer maar dit model is totaal anders en hij panikeert want Peter is een halfuur weg. Ann vraagt Judith of ze Jessica zou mogen meebrengen naar haar trouwfeest want ze vindt dat het tijd is haar voor te stellen aan de familie en Judith gaat akkoord. Kaat en Kobe proberen er het beste van te maken in de keuken maar Frank komt Kaat halen om zijn probleem van de laptop op te lossen. Eddy inspecteert de nieuwe smartphone van Junes en duwt op een toets die een alarm doet afgaan; hij schrikt en laat de smartphone in een emmer met verf vallen.

Aflevering 34 (#4274) - donderdag 12 oktober 2017

Eddy en Junes maken ruzie over wat er gebeurd is met de smartphone van Junes en het komt tot een handgemeen. Tom vindt het niet kunnen dat Ann Jessica zou meebrengen naar hun trouwfeest omdat ze zoveel jonger is dan Ann. Frank is moe van zijn werk in de Withoeve. Bob toont aan Lowie zijn definitieve businessplan en zou graag Lowie als partner hierin hebben. Lowie zegt aan Bob dat de flirt met Thilly puur voor de sex was. Peter heeft lovende kritiek ontvangen over het werk van Frank. Lowie ontmoet Olivia in de Frens en vraagt om een partijtje te kickeren maar ze zegt dat ze nog werk voor school heeft. Frank maakt Kobe duidelijk dat hij moet stoppen Kaat zo af te blaffen in de keuken maar Kobe zegt dat in de keuken alles perfect moet zijn en dat hij de chef is. Ook Peter gaat naar Kobe om te zeggen dat de gasten niet zo tevreden waren over het menu. Waldek laat aan Adil het kloppende hartje van zijn ongeboren kindje horen en Adil verklapt hem dat ook hij met Paulien aan het proberen is. Ann vraagt aan Jessica om mee te gaan naar het trouwfeest van Tom. Junes excuseert zich bij Eddy maar vraagt wel dat Eddy zijn smartphone vergoedt maar hij weigert. Kobe en Kaat hebben opnieuw ruzie op de binnenkoer van de Withoeve omdat Kobe denkt dat Kaat Frank heeft gevraagd met hem te komen praten. Marianne is in de buurt van Ann en wil een bezoekje brengen in de loft maar is verrast wanneer Jessica in haar ochtendkledij de deur opent.

Aflevering 35 (#4275) - vrijdag 13 oktober 2017

Jessica zegt aan Ann dat ze liever niet naar het trouwfeest van Judith en Tom gaat omwille van de reactie van Marianne gisteren. Marianne is er met haar gedachten niet bij want ze heeft een afspraak dubbel geboekt. Marianne zegt aan Judith dat ze vermoedt dat Jessica meer is dan alleen maar een babysit voor Sandrine. Judith heeft eindelijk haar trouwjurk gekocht. Lowie vindt het businessplan van Bob goed en wil met hem meewerken. Peter wil een oplossing vinden voor de koude oorlog tussen Kobe en Kaat en Kaat zegt dat ze beter de eerste tijd niet meer in de keuken werkt. Marianne zegt aan Ann dat ze Jessica te jong vindt en ze ziet het niet zitten dat ze haar zou meebrengen naar het trouwfeest. Peter probeert met Kobe te praten. Mayra heeft de wedstrijd van 3000 km gewonnen en heeft 3001 km gereden. Eddy besluit van de smartphone van Junes dan toch terug te betalen maar wanneer Junes zegt dat hij 950 € gekost heeft haakt hij af. Angèle stuurt een bericht naar Eddy om af te spreken maar hij antwoordt haar niet. Terwijl hij echter naar het toilet is antwoordt Junes in zijn plaats en spreekt af en zegt aan Eddy dat hij een herstelling moet gaan doen in het café Commerce; het café waar Junes de afspraak met Angèle heeft gemaakt in Eddy's plaats. Steven gaat naar Kobe om hem proberen uit te leggen dat hij echt ziek is maar Kobe blijft het been stijf houden. Eddy gaat naar het café en ervaart dat er geen herstelling moet gebeuren maar treft er wel Angèle. Steven zoekt troost bij Karin na zijn ontgoocheling bij Kobe. Kobe ontmoet Rosa in de Frens en maakt een afspraak met haar terwijl Kaat 2 biertjes bestelt en dit hoort.