Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#4276) - maandag 16 oktober 2017

Kaat is opgelucht dat het uit is met Kobe. Emma wil Thilly uitnodigen op de vrijgezellenavond van Judith want zij zorgt altijd voor de vrolijke noot. Rosa brengt Kobe mee naar haar appartement maar hij zegt dat hij haar verkeerde signalen heeft gegeven. Hij wil echter wel een glaasje wijn meedrinken. Er ontstaat een discussie tussen Steven en Karin en Steven zegt dat het bij haar altijd om zichzelf draait. Tom en Marianne vinden het maar niks dat Jessica en Ann samen zijn en dat ze zou meekomen naar het trouwfeest. Rosa geraakt aangeschoten door de wijn en wordt emotioneel over Jenny die overleden is en Peggy die in Portugal is. Bob zegt aan Tamara dat Thilly er een boeltje van gemaakt heeft bij hem thuis en dat hij zijn kamer zou terug willen. Rosa en Kobe raken meer en meer in de wind en Kobe zoent haar op de mond.

Aflevering 37 (#4277) - dinsdag 17 oktober 2017

Kobe heeft de nacht bij Rosa doorgebracht. Op het moment dat hij weggaat klopt Leo aan en ziet hem vertrekken. Leo is gegeneerd en zegt dat hij zal terugkomen. Bob heeft een nachtmerrie gehad over het feit dat Thilly er zo een rommel heeft van gemaakt en zijn spullen niet respecteerde. Ann en Sandrine hebben een goeie babbel over Jessica en Sandrine zou het wel zien zitten als Jessica bij hen zou komen wonen. Karin zegt dat het uit is tussen haar en Steven. Leo gaat naar de Frens voor een koffie want hij moet bekomen van wat hij gezien heeft bij Rosa. Hij probeert te weten te komen wie die Kobe is. Hij gaat naar Marianne om daar ook zijn verhaal te doen van wat hij gezien heeft. Eddy heeft een afspraakje gehad met Angèle. Junes komt 1,5 uur te laat op zijn werk. Marianne vraagt Nancy uit over Kobe, zonder iets te zeggen over Rosa. Marianne gaat later naar Rosa want ze moeten eens praten.

Aflevering 38 (#4278) - woensdag 18 oktober 2017

Kobe zegt aan Peter dat hij niks wil te maken hebben met de ziekte van Steven. Peter raadt hem toch aan zich te laten testen maar Kobe vindt het niet nodig en zou zijn lot ondergaan. Tussen Femke en Peter ontstaat een misverstand over Kobe: Femke dacht dat Peter op de hoogte was over de flirt tussen Rosa en Kobe en Peter dacht dat Femke het wist over het feit dat Kobe mogelijk ALS heeft. Marianne praat met Rosa over haar onenightstand met Kobe en vindt hem veel te jong. Maar Rosa is trots dat ze zo een jonge kerel heeft kunnen strikken. Ze vraagt of Marianne geen man mist en zij zegt van momenteel niet. Wanneer Marianne meer wil vernemen over haar en Kobe zegt Rosa dat ze niet graag uit bed klapt. Karin heeft, zonder dat Tom het weet, een nieuw pand voor hun kantoor op het oog en wil ook een secretaresse in dienst nemen. Thilly heeft stoofvlees klaargemaakt voor al de bewoners van het huis om hen te bedanken dat ze mag logeren. Kaat ontmoet Rosa in het huis en doet afstandelijk. Rosa begrijpt niet waarom maar Lowie legt haar uit dat het pas uit is tussen Kaat en Kobe. Via de smartphone vragen Ann en Sandrine aan Jessica of ze bij hen zou willen komen inwonen. Tamara en Bob zijn ook uitgenodigd door Thilly. Tamara maakt er gebruik van Thilly er op te wijzen dat Bob huurgeld betaalt voor haar en vraagt ofwel om iets anders te zoeken ofwel de huur zelf te betalen. Bob kan in zijn kamer kijken en ziet dat Thilly er een echte rommel van maakt. Kobe probeert een afspraakje met Olivia te versieren maar op dat moment komt Lowie binnen in de Frens en ze verzint iets om er niet te moeten op ingaan. Waldek toont aan Mayra de tekening die Sandrine over hen heeft gemaakt en zegt dat hij denkt dat Sandrine een verkeerd beeld heeft over hen omdat er zoveel hartjes opstaan. Hij vermoedt dat Sandrine denkt dat hij en Mayra een koppel zijn. Jessica gaat naar Ann om te zeggen dat ze akkoord gaat om bij haar in te wonen.

Aflevering 39 (#4279) - donderdag 19 oktober 2017

Ann en Jessica wonen nu samen in de loft. Arne, Sam en Tom joggen samen maar Sam is erg vermoeid en heeft braakneigingen. Junes komt weer te laat op zijn werk en Eddy is hier niet over te spreken maar Adil relativeert het. Junes en Emma spelen een game over boksen maar Junes wordt betrapt door Adil. Sam klaagt bij Tim dat ze overal spierpijn heeft na haar jogging. Ann organiseert de vrijgezellenavond van Judith. Bob zou graag zijn kamer terug hebben maar weet niet hoe hij het met Thilly moet aanpakken. Bob zegt aan Lowie dat hij wil investeren in zijn project en gaat een notariële akte laten opmaken. Hij stelt voor hun bedrijf Boowie te noemen. Thilly zegt aan Lowie dat ze denkt dat ze beter kan vertrekken uit het huis, vermits het voor hem toch maar voor de sex was. Thilly verneemt via Renzo dat er misschien een job en kamer voor haar in de Frens is maar moet het eerst met Paulien bespreken. Frank verneemt via Nancy dat Kobe bij Rosa overnacht heeft. Peter praat met Steven over Kobe en zijn toekomst en dat hij zich zou moeten laten testen.

Aflevering 40 (#4280) - vrijdag 20 oktober 2017

Tom gaat naar Steven om te zeggen dat hij het jammer vindt van de breuk tussen Steven en Karin en dat Steven opnieuw aan hun relatie moet werken. Kobe gaat op raadpleging bij Ann betreffende zijn test op ALS. Ann verwijst hem door naar een centrum en zegt dat hij aan zijn vader moet vragen welk type ALS hij heeft. Tom moet Judith ophouden opdat Ann en Emma haar kunnen meenemen voor haar vrijgezellenavond. Thilly arriveert al in de Frens met haar spullen, zelfverzekerd van haar job en kamer en Paulien stemt toe na enige aarzeling. Leo en Marianne gaan nog eens naar de tangoavond. Mayra en Waldek genieten van hun etentje in de Withoeve, dat Mayra gewonnen heeft. Rosa en Luc gaan naar een danscafé. Thilly zorgt voor ambiance tijdens de vrijgezellenavond. Olivia ziet haar kans om aan Lowie te vragen om iets te gaan drinken met hen twee maar hij ziet het niet zitten. Tom gaat laat nog naar zijn kantoor en treft er Karin nog; ze probeert hem weer te versieren maar hij wijst haar af. Judith is nogal beschonken op het einde van de avond en bedankt Thilly voor de mooie avond die ze haar geschonken heeft. Ze geeft ook toe dat ze Thilly gemist heeft al die tijd en dat ze eigenlijk geen zin heeft om te trouwen.