Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#4281) - maandag 23 oktober 2017

Thilly brengt een beschonken Judith thuis na haar vrijgezellenfeest. Tom is ondertussen in slaap gevallen op de zetel, wachtend op hen. Emma heeft een filmpje over hoe Judith zich liet gaan op haar feest en dat willen Stan en Tom maar al te graag zien. Tom is ingegaan op de charmes van Karin op kantoor. Als hij het excuus gebruikt tegen Judith en Ann van laat nog een lastig dossier te hebben moeten afwerken, maakt Ann een scherpe opmerking aan hem gericht. Jessica telefoneert met haar moeder. Ze is bereid haar alles te vertellen over haar relatie met Ann en dat ze bij haar inwoont. Tamara is ervan overtuigd dat Thilly het hoge werktempo gepaard met weinig slaap niet zal volhouden en probeert Paulien te overtuigen van haar standpunt. Junes weigert met Eddy samen te werken, zolang die niet opdraait voor de kosten van zijn smartphone. Waldek krijgt wat later een oproep van een ontevreden klant, waaruit blijkt dat Junes helemaal niet bij zijn job is komen opdagen. Adil probeert zijn broer te bereiken en laat een kwaad bericht achter op zijn voicemail.

Aflevering 42 (#4282) - dinsdag 24 oktober 2017

Peter heeft een moeilijk gesprek met Kobe en vertelt hem dat hij nu in dezelfde situatie als zijn vader zit enkele maanden geleden. Terwijl Adil zijn broer probeert te bereiken voor naar zijn werk te komen, zit die bij Frank thuis. Junes probeert via Frank te echte reden te achterhalen waarom Eddy in de gevangenis zat. Adil wilt weten of hij nog steeds op zijn broer kan rekenen op het werk en benadrukt dat hij hem enkel geld kost, maar weinig ervoor terugkrijgt. Tijdens een confrontatie met Junes krijgt Eddy het zwaar te verduren. Waldek probeert hem in toom te houden en vreest op het ergste, maar toch houdt Eddy zich gedeisd met het gedacht Britney niet opnieuw te willen verliezen. Jessica haar moeder heeft niet positief gereageerd op haar liefdesrelatie met Ann. Ann is van mening dat iedereen die moeite heeft met hun relatie, zelf een probleem heeft. Volgens Tamara is er maar één "queen" van de Frens. Ze heeft schrik om niet langer de populairste serveuse te zijn en haar plaats te moeten afstaan aan Thilly.

Aflevering 43 (#4283) - woensdag 25 oktober 2017

Dieter heeft met Britney meer gedeeld over de openingsdans op zijn bruiloft met Nancy. Maar Britney praat al snel haar mond voorbij. Tamara vraagt zich af of er nog steeds iets is tussen Thilly en Lowie. Thilly bevestigt dat er nooit iets is geweest tussen hun twee, enkel twee keer een onenightstand. Junes steelt vijf euro uit de portefeuille van Eddy. Het duurt niet lang vooraleer Eddy hem beschuldigt van de diefstal, maar Junes doet alsof zijn neus bloedt. Tijdens een scheldpartij, dient Junes rake klappen toe. Adil ontslaat zijn broer op staande voet. Rosa komt Kobe tegen op straat en spreekt hem aan over het feit dat hij haar enkel gebruikte om Kaat jaloers te maken. Ook geeft ze aan dat iemand problemen best direct aanpakt in plaats van ze te ontwijken, wat Kobe stof tot denken geeft. Mayra probeert met Sandrine te bespreken dat zij en Waldek geen liefdesrelatie hebben omwille van een tekening die ze van haar kreeg. Ann koopt dure juwelen voor Jessica, ondanks het feit dat die dat eigenlijk niet wil.

Aflevering 44 (#4284) - donderdag 26 oktober 2017

Marianne wil als moeder van de bruidegom een woordje zeggen op de bruiloft van Tom en Judith. Tom gaat langs in De Withoeve om met Peter de details over zijn bruiloft te regelen. Frank belooft aan Simonne om hun koffers klaar te maken om op hun plezierreisje naar La Palma te kunnen vertrekken. Ook Sam treft haar voorbereidingen. Ze krijgt echter het bezoek van haar moeder Veerle, die slecht nieuws brengt: Sams broer Bill is uit elkaar met zijn vrouw Elke. Lowie is benieuwd hoe het nog met Olivia is en informeert bij Paulien. Tamara is verward. Ze was er van overtuigd dat Olivia de boot afhield, maar nu lijkt eerder Lowie dit te doen. Nancy ziet de openingsdans op hoverboards niet meer zitten. Dieter troost haar met de boodschap dat wat er enkel toedoet is dat Nancy zich goed voelt op hun bruiloft. Steven is aangenaam verrast als hij het bezoek van Kobe krijgt. Die brengt de mededeling dat hij zich ook zal laten testen op ALS. hij heeft meer informatie over het type van erfgelijk gen, dat zijn vader in doktersrapporten heeft.

Aflevering 45 (#4285) - vrijdag 27 oktober 2017

Simonne is enthousiast om te vertrekken naar La Palma. Ze is blij dat Frank iets dergelijks heeft geregeld voor haar en de familie. Ze deelt haar lof over hem. Tom deelt mee aan Peter dat hij zijn beste vriend nog altijd mist. Peter had niet verwacht dat hij hem nog steeds zou missen en weet niet wat hij moet zeggen. Tom is teleurgesteld door de magere reactie. Tamara is ervan overtuigd dat Olivia nog altijd met Lowie in haar hoofd zit. Olivia doet een laatste poging om Lowie terug voor zich te winnen. De poging verloopt moeizaam, maar uiteindelijk geeft Lowie toe aan zijn gevoelens. Het komt tot een kus. Junes komt op aanraden van hun moeder Adil vragen om een tweede kans en terug aan de slag te mogen gaan bij De Kabouters. Adil houdt voet bij stuk en vindt dat zijn broer al zijn kansen heeft verspeeld. Eddy gedraagt zich raar na de komst van Junes. Na de werkuren vliegt er een steen door een van de ramen van De Kabouters. Nancy heeft het gevoel dat Dieter en Britney iets voor haar verbergen.