Wikia

Seizoen 23

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#4450) - maandag 3 september 2018

Niet alleen Peter en Kobe zijn geschrokken van wat er gebeurd is, ook Britney weet niet goed wat ze ervan moet denken. Jacques wordt geconfronteerd met de harde waarheid. Karin loopt op de toppen van haar tenen. Ann bereidt Marianne voor op het ergste.

Aflevering 2 (#4451) - dinsdag 4 september 2018

Tom besluit de politie in te schakelen. Femke moet zich sterk houden. Rosa krijgt een telefoontje van het ziekenhuis. Hannah gaat voor het eerst naar school. Lowie is klaar voor zijn tweede zit, maar stoot dan op heftig nieuws.

Aflevering 3 (#4452) - woensdag 5 september 2018

Ann zit met veel vragen, maar zal ze ook antwoorden krijgen? Karin tikt Tom op de vingers. Joren maakt zich zorgen over Jacques. Olivia en Bob zetten Lowie aan het werk. Dries neemt een date mee naar de Frens.

Aflevering 4 (#4453) - donderdag 6 september 2018

Paulien is het oneens met het gedrag van Tamara. Steven en Rosa moeten cupido nog bedanken. Dieter doet een vreemde ontdekking. Olivia start vandaag als leerkracht. Karin reageert bits tegen Dries.

Aflevering 5 (#4454) - vrijdag 7 september 2018

Nancy en Femke maken ruzie. Eddy zoekt Frank op. Er gaat een shock door het lichaam van Marianne. Simonne voelt zich beter bij de taxi's nu ze niet meer samenwerkt met Mayra. Bob kan zich geen pauze tijdens het werk permitteren.