Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#4500) - maandag 12 november 2018

Nancy is in alle staten en voelt zich niet goed; ze is niet de enige. Arne neemt contact op met zijn ouders. Marianne begint stiekem te hopen dat haar familie terug bij elkaar komt. Bob blijft vasthouden aan zijn besluit.

Aflevering 52 (#4501) - dinsdag 13 november 2018

Paulien is kwaad op Bob, terwijl Kaat net begrip toont. Bij Boowie loopt het allemaal wat stroef. Sam wil actie ondernemen, maar daar heeft Tim geen goed gevoel bij. Tom krijgt een onaangenaam telefoontje.

Aflevering 53 (#4502) - woensdag 14 november 2018

Steven heeft een verrassing voor Rosa. Adil en Paulien beslissen om een stap vooruit te zetten. Peter voelt zich schuldig. Bob kruipt meer en meer terug in zijn schulp. Emma brengt haar lief mee naar huis. Kaat heeft een date.

Aflevering 54 (#4503) - donderdag 15 november 2018

Joren reageert amper op het voorstel van Sam. Britney wil liever bij Eddy wonen dan bij Nancy. Leo belooft er voor Tamara te zijn. De jaloersheid van Karin laat haar lelijke dingen doen. Bob is bang om Lowie als vriend te verliezen.

Aflevering 55 (#4504) - vrijdag 16 november 2018

Karin staat achter het standpunt van haar cliënt. Joren botst op een verrassing wanneer hij thuiskomt na de zwemles. Nancy is razend kwaad op Britney. Het komt tot een harde confrontatie tussen Lowie en Bob.