Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#4505) - maandag 19 november 2018

Karin geniet ervan om de touwtjes terug in handen te hebben. De spanning tussen Paulien en Bob is te snijden. Steven schiet uit tegen Rosa. Marianne doet een poging om Ann en Tom uit te nodigen voor een etentje. Dieter botst op een probleem.

Aflevering 57 (#4506) - dinsdag 20 november 2018

Tussen Marianne en Rosa hangt er nog altijd wat spanning in de lucht. Kobe heeft het moeilijk. Kaat lucht haar hart bij Sam en dat doet haar enorm deugd. Paulien veegt Bob de mantel uit. Nancy wil de violen gelijkstemmen met Eddy.

Aflevering 58 (#4507) - woensdag 21 november 2018

Lowie zet Paulien op haar plaats. Dries is amper onder de indruk wanneer Tamara hem de les spelt. Britney zweet haar straf uit. Sam doet Kaat een leuk voorstel. Femke en Judith beslissen om op regelmatige basis samen te gaan joggen.

Aflevering 59 (#4508) - donderdag 22 november 2018

Dries vergezelt Karin tijdens een avondje uit. Lowie wil dat Olivia Bob nog een kans geeft. Nancy en Eddy komen tot een compromis en toch is Eddy 'in zijn gat gebeten'. Kaat en Simonne hebben een goed gesprek.

Aflevering 60 (#4509) - vrijdag 23 november 2018

Nancy vindt de gepaste straf voor Britney. Sam en Femke krijgen minder goed nieuws te horen van Kaat. Leo krijgt een nieuwe job toegewezen. Eddy loopt met zijn hoofd in de wolken. Joren heeft een belangrijke wedstrijd.