Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#4510) - maandag 26 november 2018

Nancy is volledig in paniek. Tim en Sam proberen Joren op te vangen. Tussen Paulien en Adil hangt er een gespannen sfeer. Karin en Tom gaan samen uit eten. Dries gedraagt zich geheimzinnig. Leo neemt het op voor Tamara.

Aflevering 62 (#4511) - dinsdag 27 november 2018

Joren is boos en teleurgesteld in Sam en Tim. Tamara wil dat Paulien actie onderneemt. Bob heeft een verrassing voor Kaat en ook Dieter wil Nancy verrassen. Steven leert Rosa nog iets beter kennen. Emma en Floris zijn gelukkig samen.

Aflevering 63 (#4512) - woensdag 28 november 2018

Steven en Leo belanden samen in de Frens. Nancy is nieuwsgierig. Peter denkt te kunnen genieten van een moment van rust in de Withoeve, maar dan krijgt hij telefoon. Emil raakt gehecht aan Olivia. Joren voelt zich volledig in de steek gelaten. Kaat moet Kobe bedanken.

Aflevering 64 (#4513) - donderdag 29 november 2018

Nancy steekt de handen uit de mouwen. Ann nodigt Judith uit om een avondje op stap te gaan. Dries voelt zich niet op zijn gemak. Tamara slaat helemaal in paniek. Kobe heeft afgesproken met Karin om te gaan lunchen.

Aflevering 65 (#4514) - vrijdag 30 november 2018

Tim probeert opnieuw toenadering te zoeken tot Joren. Kobe loopt langs bij Rosa en Steven. Tom gaat met veel plezier in op een aanbod van Judith. Emma is allesbehalve gelukkig. Paulien geniet van de aanwezigheid van Emil. Adil krijgt een verontrustend telefoontje.