Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#4515) - maandag 3 december 2018

Judith is druk in de weer voor haar dochter. Boowie krijgt er een nieuwe klant bij, maar dat zorgt toch voor enige onrust bij Lowie. Sam twijfelt nog teveel om een beslissing te kunnen nemen. Adil zoekt steun bij Waldek.

Aflevering 67 (#4516) - dinsdag 4 december 2018

De discussie laait op tussen Bob en Lowie. De afspraak tussen Femke en Judith dreigt in het water te vallen. Eddy toont zijn goed hart. Tom wordt aangenaam verrast. Kobe heeft een origineel idee bedacht om Rosa en Steven te verrassen.

Aflevering 68 (#4517) - woensdag 5 december 2018

Tim heeft zijn handen vol met een nieuwe zaak. Tom en Dries kunnen het steeds beter met elkaar vinden, dik tegen de zin van Karin. Eddy is nerveus voor zijn etentje. Sam en haar broer zijn het oneens over Joren.

Aflevering 69 (#4518) - donderdag 6 december 2018

De Sint is in het land. Ten huize Judith wordt het zeer gezellig. Adil geeft Paulien een speciaal cadeautje. Rosa en Steven moeten toch even slikken wanneer ze de verrassing van Kobe van naderbij bekijken. Tamara is getuige in de zaak waar Tim mee bezig is.

Aflevering 70 (#4519) - vrijdag 7 december 2018

De angst slaat Paulien om het hart. Sam verneemt minder goed nieuws. Tamara bijt van zich af, maar voor haar is de maat vol. Steven, Rosa en Kobe gaan samen op stap. Er zijn sollicitaties aan de gang bij Boowie.