Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#4520) - maandag 10 december 2018

Tamara laat Paulien voelen dat ze het meent. Emil amuseert zich tijdens het voetballen. Nancy heeft Marianne een laatste nieuwtje te vertellen. Joren overhoort een gesprek tussen Sam en Tim. Tom krijgt bezoek.

Aflevering 72 (#4521) - dinsdag 11 december 2018

Adil beseft wat voor een goede vriend Eddy eigenlijk is. Sam verzwijgt iets voor Femke. Karin maakt kennis met Tania. Paulien krijgt een zeer raar verzoek. Bob zoekt Tamara op. Joren voelt zich niet gelukkig met wat hij gehoord heeft.

Aflevering 73 (#4522) - woensdag 12 december 2018

Nancy is razend kwaad op Eddy en Dieter doet zijn best om haar te kalmeren. Bob heeft een beslissing genomen. Christine komt vergaderen bij Olivia en daar verneemt ze interessant nieuws. Het enthousiasme van Kobe charmeert Steven. Sam stapt naar haar broer.

Aflevering 74 (#4523) - donderdag 13 december 2018

Sam vraagt Adil om een gunst. Paulien krijgt goed nieuws. Steven beraamt een plan. Nancy spot Leo met een vrouw en dat moet Marianne direct weten. Eddy wil zijn beste maat helpen. Kobe heeft nood aan een babbel.

Aflevering 75 (#4524) - vrijdag 14 december 2018

Kobe maakt zich zorgen over zijn toekomst. Bob en Lowie komen tot een akkoord wat de nieuwe medewerker van Boowie betreft. Britney reageert verveeld op Dieter. Karin heeft een date.