Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#4525) - maandag 17 december 2018

Paulien doet haar best om de twijfels bij Adil weg te nemen. Lowie probeert een evenwicht te vinden in zijn leven. Christine legt haar idee voor aan Olivia. Rosa spreekt Leo aan over roddels die de ronde doen. Ann is in haar nopjes.

Aflevering 77 (#4526) - dinsdag 18 december 2018

Bob ziet een volgende opdracht niet zitten, maar de opdrachtgever volhardt. Leo bedenkt samen met Tamara een plan om de roddels de kop in te drukken. Marianne is enthousiast. Tania heeft goed nieuws voor Ann.

Aflevering 78 (#4527) - woensdag 19 december 2018

Sam hoopt dat Joren een stap in de goede richting zet. Emma zorgt voor de kerstsfeer in huis en dat stemt Judith vrolijk, ondanks de zenuwen. Kobe wordt erin geluisd. Nancy en Marianne gaan samen een koffie drinken.

Aflevering 79 (#4528) - donderdag 20 december 2018

Steven, Rosa en Kobe hebben heel wat werk voor de boeg. Marianne en Nancy komen opgejaagd terug van hun uitje. Na een gesprek met Dieter is Nancy helemaal het noorden kwijt. Adil stoeft over zijn nieuwe werkkracht.

Aflevering 80 (#4529) - vrijdag 21 december 2018

Lowie vindt dat Bob zich raar gedraagt. Christine eist de aanwezigheid van Olivia op een last minute vergadering. Waldek krijgt bezoek. Marianne haalt fel uit naar Leo.