Wikia

Week 17

Week 18

Week 19

Aflevering 86 (#4535) - maandag 31 december 2018

Een drukte van jewelste in de Frens. Tim moet werken en kan niet mee feesten met de anderen. Steven en Rosa toosten op alle mooie momenten die ze samen al hebben kunnen beleven. Voor Nancy en Dieter is dit geen gewone overgang naar het nieuwe jaar.

Aflevering 87 (#4536) - dinsdag 1 januari 2019

Frank besluit om zelf actie te ondernemen en dat heeft zo zijn gevolgen. Leo praat zijn mond voorbij. Rosa geniet van een goed begin van het jaar 2019.

Aflevering 88 (#4537) - woensdag 2 januari 2019

Nancy maakt zich zorgen over Dieter en onderneemt actie. Tim voelt zich schuldig en wordt opgevangen door Sam. Bob vraagt zich af wat hij moet doen. Marianne heeft een aanvaring in de Frens met Leo. Steven en Kobe slaan de handen in elkaar.

Aflevering 89 (#4538) - donderdag 3 januari 2019

Peter zorgt voor afleiding bij Femke. Tim gaat zich excuseren bij Frank en ook Marianne weet dat ze zich moet excuseren, maar niet bij Frank. Dries klinkt met Karin op het nieuwe jaar. Rosa is verwonderd over de keuze die Steven gemaakt heeft.

Aflevering 90 (#4539) - vrijdag 4 januari 2019

Bob heeft het enorm moeilijk en neemt Lowie in vertrouwen. Ann wordt overmand door schuldgevoelens. Waldek krijgt een moeilijke taak te volbrengen. Steven is afgemat door zijn nieuw project. Frank schrikt zich een hoedje.