Wikia

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#4540) - maandag 7 januari 2019

Frank voelt zich uitgelaten. Olivia heeft het moeilijk om de draad terug op te pikken, maar gelukkig kan ze op voldoende steun rekenen. Bob is helemaal opgedraaid. Dieter onderneemt actie, maar krijgt het deksel op zijn neus.

Aflevering 92 (#4541) - dinsdag 8 januari 2019

Waldek trakteert zijn vrienden op taart. Steven wil iemand voorstellen aan Rosa en Kobe. De zwaarmoedigheid van Bob is een beetje verdwenen. Olivia volgt de raad van Christine op. Tania redt Ann van Marianne.

Aflevering 93 (#4542) - woensdag 9 januari 2019

Dieter neemt Tim in vertrouwen. Tania is niet op haar mondje gevallen. Tamara weet niet hoe ze zich moet gedragen tegenover Olivia. Rosa zoekt Marianne op. Bob laat zich inpakken door Christine.

Aflevering 94 (#4543) - donderdag 10 januari 2019

Peter krijgt voldoende munitie in handen om een nieuwe case op te starten. Sam zit tussen twee vuren. Voor Tamara is alles klaar en duidelijk. Nancy uit haar emoties bij Femke. Waldek verneemt verdacht nieuws.

Aflevering 95 (#4544) - vrijdag 11 januari 2019

Karin wil haar goed nieuws vieren met Dries. Tania adviseert Bob om in het diepe te springen. Femke heeft haar bedenkingen wanneer Peter haar vertelt over zijn nieuwe case.