Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#4455) - maandag 10 september 2018

Adil krijgt een belangrijk document in handen. De keukenkasten bij Judith laten het afweten; ze gaat op zoek naar informatie over nieuwe keukens. Frank legt Simonne in de watten, nu ze voor twee moet werken. Lowie vertelt enthousiast zijn nieuw idee aan Bob.

Aflevering 7 (#4456) - dinsdag 11 september 2018

Tom komt tot inzicht. Olivia heeft het niet gemakkelijk op school. Bob en Tamara plannen een leuk uitje. Judith wordt totaal overdonderd. Adil krijgt het moeilijk wanneer hij afscheid moet nemen van een vriend.

Aflevering 8 (#4457) - woensdag 12 september 2018

Tom panikeert wanneer hij 's morgens wakker wordt. Arne en Joren versterken hun band tijdens de training. Kobe zoekt Peter op; hij is compleet in de war. Eddy probeert Adil wat moed in te spreken. Sandrine vraagt naar Mayra, Waldek en Zoë; Ann weet niet wat ze moet zeggen.

Aflevering 9 (#4458) - donderdag 13 september 2018

Emma probeert Sandrine op te vangen. Steven heeft een duidelijke beslissing genomen. Nancy is helemaal overstuur. Simonne stelt voor om Joren een lift naar huis te geven. Tom beseft dat hij zich moet excuseren.

Aflevering 10 (#4459) - vrijdag 14 september 2018

Ann verjaart vandaag en dat willen Judith en Emma niet zomaar laten passeren. Sam heeft er even helemaal genoeg van. Dieter toont zijn goed hart. Eddy is in alle staten, gelukkig kan Frank hem kalmeren.