Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#4545) - maandag 14 januari 2019

Het verleden van Femke komt weer even naar boven. Lowie polst naar het liefdesleven van Bob, maar hij heeft belangrijkere dingen aan zijn hoofd. Tom heeft afgesproken met Dries. De vermoeidheid slaat toe bij Ann. Iedereen is op zoek naar Dieter.

Aflevering 97 (#4546) - dinsdag 15 januari 2019

Bob krijgt heel wat kritiek te verwerken. Tom speelt het hard en stelt zijn eisen. Dries zoekt Marianne op. Ann is blij dat ze er niet alleen voor staat. Eddy voelt zich een ervaringsdeskundige en geeft advies.

Aflevering 98 (#4547) - woensdag 16 januari 2019

Tom en Karin hebben opnieuw ruzie. Het is een drukke dag voor Bob en de zenuwen spelen op. Femke voelt zich ongelofelijk schuldig, maar tegelijk kan ze de verjaardag van Vic niet zomaar laten passeren.

Aflevering 99 (#4548) - donderdag 17 januari 2019

Er zijn veel toeschouwers voor de zwemtraining en dat vindt niet iedereen even leuk. Eddy wil solidair zijn met z'n collega's. Frank geeft opnieuw goede raad. Olivia moet Tamara iets vertellen. Joren wordt verrast.

Aflevering 100 (#4549) - vrijdag 18 januari 2019

Femke en Peter krijgen bezoek. Bob gedraagt zich niet professioneel. De plannen van Kobe en Steven lijken helemaal goed te komen. Karin staat aan de grond genageld. Leo staat terug voor de neus van Marianne.