Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#4550) - maandag 21 januari 2019

Tom trekt zijn loopschoenen aan; hij moet alles op een rijtje zetten. Nancy blijft positief denken. Tania doet haar werk bij Boowie met heel veel zorg. Judith raakt stilaan overwerkt. Emma heeft stress. Olivia is jarig en ze krijgt leuke attenties.

Aflevering 102 (#4551) - dinsdag 22 januari 2019

Tom heeft de nacht doorgebracht op kantoor. Adil probeert Lowie vast te krijgen om hem een probleem voor te leggen. Karin onderneemt actie. Ann roept de hulp in van Tom en daar is hij niet mee gediend. Frank broedt op een nogal vreemd plan.

Aflevering 103 (#4552) - woensdag 23 januari 2019

Tom voelt zich verongelijkt en wil proberen te redden wat er nog te redden valt. Steven maakt zich zorgen. Joren voelt zich niet goed en blijft thuis van de zwemtraining. Karin komt tot een moeilijk besluit. Nancy is er niet gerust in.

Aflevering 104 (#4553) - donderdag 24 januari 2019

Joren weigert met Sam te praten. Judith heeft een nieuwe werkkracht gevonden voor de dokterspraktijk. Tania raadt Tom aan om met Ann te praten en ondertussen kan ze voor Boowie zijn expertise gebruiken. Nancy zoekt toenadering tot Marianne.

Aflevering 105 (#4554) - vrijdag 25 januari 2019

Ann denkt erover na om even ertussenuit te knijpen. Frank wil zijn nieuwe vriend helpen. Adil kan zijn frustraties niet langer voor zich houden. Waldek krijgt een verontrustend telefoontje. Tamara is in alle staten.