Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#4560) - maandag 4 februari 2019

Tom luistert naar het verhaal van Karin. De vastberadenheid van Bob kent desastreuze gevolgen. Marianne denkt aan Sandrine. Frank en Simonne halen herinneringen op. Sam besluit haar broer te contacteren. Olivia kan begrip opbrengen voor de situatie van Christine.

Aflevering 112 (#4561) - dinsdag 5 februari 2019

Lowie doet zijn best om Olivia gerust te stellen. Dieter biedt Peter zijn hulp aan. Adil kan op onverwachte steun rekenen. Bob heeft voor zichzelf een belangrijke beslissing genomen. Karin triomfeert, maar Tom is minder enthousiast.

Aflevering 113 (#4562) - woensdag 6 februari 2019

Frank en Simonne organiseren opnieuw een familie-etentje. Ann weet niet goed wat ze moet doen. Nancy merkt op dat Dieter zich stilaan probeert te herpakken en is daar blij om. Tom zet Marianne op haar plaats.

Aflevering 114 (#4563) - donderdag 7 februari 2019

Lowie en Olivia worden op hun verantwoordelijkheden gewezen. Peter beseft dat hij nog iets van Steven kan leren. Dries is razend kwaad. Marianne wordt gestoord in haar appartement en dat valt niet in goede aarde. Tom staat sceptisch tegenover het idee van Karin.

Aflevering 115 (#4564) - vrijdag 8 februari 2019

Britney en Dieter amuseren zich samen, tot groot jolijt van Nancy. Jacques moet tot in de late uurtjes werken. Joren voelt zich enorm afgewezen. Lowie en Olivia hebben belangrijk nieuws te melden aan hun huisgenoten.