Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#4580) - maandag 4 maart 2019

Bob stapt met goede intenties naar de Frens. Het verdriet van Dries is groot. Floris organiseert samen met Emma een spelletjesavond. Olivia heeft een drukke agenda, zelfs nu het vakantie is. Het is de verjaardag van Kaat.

Aflevering 132 (#4581) - dinsdag 5 maart 2019

Rosa voelt zich enorm schuldig en stort haar hart uit bij Simonne. Tom is geradbraakt. Olivia en Lowie bespreken enkele van hun besognes. Emma merkt dat haar moeder pijn heeft. Bob kan op de steun van Karin rekenen.

Aflevering 133 (#4582) - woensdag 6 maart 2019

Christine is niet bij de pakken blijven zitten en daar schrikt Bob toch wel even van. Nancy wil iets van Dieter gedaan krijgen, maar die doet moeilijk. Nadat Rosa Steven verrast, heeft hij ook nog een belangrijke vraag voor haar.

Aflevering 134 (#4583) - donderdag 7 maart 2019

Paulien maakt een moeilijk onderwerp bespreekbaar. Stan plaagt Joren over de trainingen in het zwembad. Marianne wil graag excuses van Tom en gaat hem opzoeken. Kobe reageert aangedaan op een voorstel van Steven. Bill zoekt zijn zus op.

Aflevering 135 (#4584) - vrijdag 8 maart 2019

Kobe zit met enorme twijfels en loopt even langs op de Withoeve. Jacques voelt zich de hemel te rijk. Bill beseft dat hij eerlijk moet zijn en dat valt hem zwaar. Karin krijgt een leuk voorstel te horen, maar haar optimisme wordt al snel de kop ingedrukt.