Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#4590) - maandag 18 maart 2019

Judith is razend kwaad en ook Emma voelt zich radeloos. Frank en Simonne hebben hun twijfels bij de plannen van hun dochter. Tom wordt bedankt voor zijn moeite en steun. Tamara heeft het moeilijk als ze Adil en Paulien samen ziet. Leo beurt haar op.

Aflevering 142 (#4591) - dinsdag 19 maart 2019

Ann voelt zich schuldig en tegelijk begrijpt ze Judith niet meer. Femke en Peter hebben een moeilijke beslissing te nemen. Simonne vreest dat Frank zich in de nesten zal werken en ze zou wel eens gelijk kunnen krijgen.

Aflevering 143 (#4592) - woensdag 20 maart 2019

Ann volgt Tania's raad op. Tom knoopt een gesprek aan met Stan en schrikt toch wel van wat hij hoort. Emma is doodongerust over Judith. Peter doet een ontdekking die zware gevolgen heeft. Paulien en Adil kennen het geslacht van hun kindje.

Aflevering 144 (#4593) - donderdag 21 maart 2019

Rosa probeert de zorgen bij Steven weg te nemen en doet hem een leuk voorstel. Lowie toont begrip tegenover Kobe. Tom werkt Karin serieus op de zenuwen. Emma staat sterk in haar schoenen. Paulien koopt enkele babyspulletjes.

Aflevering 145 (#4594) - vrijdag 22 maart 2019

Emma wil enkel de waarheid horen. Karin kan haar hart luchten bij Tania tijdens een etentje. Steven gedraagt zich ongelofelijk nukkig. De schuldgevoelens steken de kop op bij Tim. Olivia en Lowie doen hun best om het Emil naar de zin te maken.