Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#4595) - maandag 25 maart 2019

Tom komt gebroken thuis. Lowie en Olivia zien dat Emil het moeilijk heeft. Kobe hoopt op de goodwill van Peter om hem te vergeven. Paulien moet dringend een keuze maken, want Adil heeft grote plannen.

Aflevering 147 (#4596) - dinsdag 26 maart 2019

Christine is jaloers wanneer ze merkt dat de aandacht van Bob naar een andere vrouw gaat. Kobe kan eindelijk terug een beetje rustig slapen. Er wordt opnieuw een spelletje gekaart in de Withoeve. Karin neemt geen blad voor de mond. Tamara heeft het niet gemakkelijk.

Aflevering 148 (#4597) - woensdag 27 maart 2019

Niet iedereen is tevreden met de keuze die Judith gemaakt heeft. Kobe gedraagt zich heel nerveus. Bob maakt zich hoe langer hoe meer zorgen. Rosa moet iets opbiechten. Kaat klopt aan bij Lowie voor een vervelende zaak. Tamara wordt verrast wanneer ze Dries opzoekt.

Aflevering 149 (#4598) - donderdag 28 maart 2019

Paulien en Tamara krijgen een dankbaar voorstel in de schoot geworpen. Bill zaait twijfel in het hoofd van Sam. Kobe en Rosa hebben het steeds moeilijker met de attitude van Steven. Er staat onverwacht bezoek aan de deur bij Judith.

Aflevering 150 (#4599) - vrijdag 29 maart 2019

Sam uit haar twijfels aan Tim en hij stapt met zijn bedenkingen naar Tom. Tim is ook niet de enige die Tom komt verrassen. Christine plant haar hele toekomst met Bob. Nadat er harde woorden zijn gevallen tussen Kobe en Steven, heeft Rosa er ook genoeg van.