Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#4600) - maandag 1 april 2019

Voor Rosa is het allemaal even genoeg geweest en ook Karin ziet het niet meer zitten. Sam maakt zich samen met Tim toch zorgen over Joren. Het is 1 april en er worden natuurlijk grapjes uitgehaald, maar ze worden helaas niet overal gewaardeerd.

Aflevering 152 (#4601) - dinsdag 2 april 2019

Rosa kan haar hart luchten bij Waldek. Bob beslist om een vriendin in nood te helpen. Tim wil enkele zaken ophelderen en loopt langs bij Bill. Tom krijgt bezoek van een oude vriend. Nancy voelt zich niet goed in haar vel.

Aflevering 153 (#4602) - woensdag 3 april 2019

Karin krijgt een spiegel voorgeschoteld en dat hakt stevig op haar in. Ann en Tania botsen in huis op een klein feestje. Tim kan met een gerust hart zijn onderzoek afronden. Sam krijgt een verontrustend telefoontje.

Aflevering 154 (#4603) - donderdag 4 april 2019

De sfeer ten huize Steven blijft ijskoud. Vic valt van een bed en moet naar de dokter. Olivia en Lowie hebben het moeilijk met Emil. Tania loopt binnen bij Karin. Sam moet een zware beslissing nemen.

Aflevering 155 (#4604) - vrijdag 5 april 2019

Tom kan het gedrag van Karin niet goedpraten en ook Ann heeft moeite met wat Tania haar te vertellen heeft. Steven heeft een verzoek voor zijn zoon. Sam moet afscheid nemen. Paulien botst op een ruzie tussen Emil, Lowie en Olivia.