Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#4605) - maandag 8 april 2019

Bob brengt Tania op de hoogte dat Lowie niet komt werken. Karin haalt het bloed vanonder de nagels van Tom. Femke is jarig. Dieter heeft een fantastisch idee. Simonne krijgt een heel speciale rit toegewezen. Steven is trots op zijn zoon.

Aflevering 157 (#4606) - dinsdag 9 april 2019

Lowie en Olivia contacteren mevrouw Jacquemin opnieuw. Christine heeft zo haar eigen mening over de opvoeding van kinderen. Frank verneemt van Simonne het laatste nieuws. Judith denkt na over haar leven.

Aflevering 158 (#4607) - woensdag 10 april 2019

Paulien houdt haar focus gericht op de toekomst en dat begrijpt Adil niet goed. Karin besluit haar standpunt aan te passen. Dieter steunt zijn vrouw. Olivia voelt dat ze het middelpunt is van de roddels op school.

Aflevering 159 (#4608) - donderdag 11 april 2019

Lowie krijgt te maken met een furieuze Olivia. Nancy heeft terug wat energie gevonden. Wanneer Femke haar moeder afvalt, springt Dieter voor zijn vrouw in de bres. Frank en Jacques hebben met elkaar afgesproken.

Aflevering 160 (#4609) - vrijdag 12 april 2019

Olivia en Lowie gaan met Emil zwemmen. Kaat besluit om de handen uit de mouwen te steken en te koken voor iedereen. Rosa krijgt leuk bezoek over de vloer. Frank heeft een verzoek voor Eddy. Waldek geeft een rondleiding in de wijngaard.