Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#4610) - maandag 15 april 2019

Paulien voelt zich niet gesteund. Tom wil Karin bedanken met een etentje. Nancy houdt de moed erin en begint aan het zwaardere werk. Judith is enorm nerveus; Tom kan haar geruststellen. Tania heeft Marianne uitgenodigd voor een etentje met Ann en Judith.

Aflevering 162 (#4611) - dinsdag 16 april 2019

Olivia en Lowie hebben besloten om het niet op te geven. Thilly wordt door Judith op haar plaats gezet. Marianne voert alweer iets in haar schild. Karin krijgt goede raad van Tom. Kobe stuurt zijn vader wandelen. Er staat Nancy een loodzware taak te wachten.

Aflevering 163 (#4612) - woensdag 17 april 2019

Tom en Judith vinden troost bij elkaar na een zeer moeilijk gesprek en dat heeft Thilly gezien. Christine haalt uit naar Lowie en Olivia, maar dat schiet bij Bob in een verkeerd keelgat. Ann heeft het moeilijk, want vandaag zou Sandrine jarig geweest zijn.

Aflevering 164 (#4613) - donderdag 18 april 2019

Frank is content met zijn vrouw en dat zal ze geweten hebben. De Withoeve heeft een drukke dag voor de boeg. Judith vindt dat ze gefaald is als dokter; gelukkig kan Ann haar opvangen. Tamara laat Dries voelen dat ze het niet eens is met zijn gedrag.

Aflevering 165 (#4614) - vrijdag 19 april 2019

Lowie en Bob hebben de ideale gelegenheid gevonden om te netwerken. De lancering van Stevenson gaat van start. Eddy heeft een belangrijke afspraak en de zenuwen zijn duidelijk aanwezig. Olivia doet haar best om tot Adil door te dringen.