Wikia

Week 34

Week 35

Week 36

Aflevering 171 (#4620) - maandag 29 april 2019

Rosa en Kobe worden overdonderd. Nancy maakt enkele fouten op haar eerste werkdag. Tamara krijgt niet zo fijn nieuws van de dokter. Tussen Eddy en Angèle loopt het niet allemaal van een leien dakje. Tim wordt gerustgesteld.

Aflevering 172 (#4621) - dinsdag 30 april 2019

Judith krijgt een bericht van Stan. Waldek lucht zijn hart bij Adil. Christine en Tania hebben de handen in elkaar geslagen. Dries toont zijn goed hart en springt in voor Tamara in de Frens. Rosa en Kobe zitten vol ongeloof.

Aflevering 173 (#4622) - woensdag 1 mei 2019

Ann zoekt Paulien op. Judith verwacht belangrijk bezoek. Kobe moet Waldek iets vertellen dat ook op zijn dagelijkse leven invloed zal hebben. Simonne deelt haar goede raad met haar zus maar of dit zal helpen, is de vraag. Nancy doet een ietwat vreemde ontdekking.

Aflevering 174 (#4623) - donderdag 2 mei 2019

Tim is verrast als hij verneemt dat Joren zijn hart geopend heeft naar Paulien. Adil stoort Waldek in een intiem moment met zijn nieuwe liefde. Lowie vraagt Olivia om een gunst. Marianne en Nancy trekken allebei iets te snel hun conclusies.

Aflevering 175 (#4624) - vrijdag 3 mei 2019

Nancy probeert Marianne op te vangen maar ze heeft dringender werk te doen. Angèle zorgt dat de discussies tussen haar en Eddy terug gaan liggen. Er komt slecht nieuws voor Waldek. Dries doet Tamara een voorstel.