Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#4625) - maandag 6 mei 2019

Eddy voelt zich ongelofelijk slecht en geeft forfait om te gaan werken. Rosa en Kobe krijgen alweer een zware klap te verwerken. Dries en Tamara willen er het beste van maken. In de Frens loopt het niet meer van een leien dakje.

Aflevering 177 (#4626) - dinsdag 7 mei 2019

Olivia loopt langs bij Tamara en merkt dat ze het moeilijk heeft. Kaat besluit om het heft in eigen handen te nemen. Stan verjaart vandaag en Judith wil dat niet zomaar laten passeren. Maar tegelijk is ze bang voor de reactie van haar zoon.

Aflevering 178 (#4627) - woensdag 8 mei 2019

Stan besluit om Joren te bedanken. Nancy heeft een lumineus idee. Marianne verkneukelt zich in de miserie van een ander. Christine werkt op de zenuwen van Lowie en Tania. Peter krijgt wel een heel speciale vraag.

Aflevering 179 (#4628) - donderdag 9 mei 2019

Marianne is te ver gegaan en dat zal ze geweten hebben. Angèle probeert Rosa, die wat verdriet heeft, op te peppen met hilarische verhalen. Bob tempert het enthousiasme van Christine. Waldek organiseert een afterwork in de Kabouters.

Aflevering 180 (#4629) - vrijdag 10 mei 2019

Frank heeft Simonne iets op te biechten en dat maakt haar ongerust. Frank licht Joren in over de vorderingen van zijn vader. Het was een lastige nacht voor Eddy. Leo komt op bezoek bij Rosa. Tamara krijgt verrassend bezoek.