Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#4630) - maandag 13 mei 2019

Joren moet Tim iets bekennen. Paulien is niet blij met Lowies mening. Kaat voelt zich niet goed bij alle steun die ze krijgt. Simonnes gedachten draaien op volle toeren. Frank vangt Hannah op. Dries zit achter de veren van Tamara.

Aflevering 182 (#4631) - dinsdag 14 mei 2019

Olivia probeert Lowie een beetje op te peppen. Christine is gelukkig met de woorden die ze hoort uit de mond van Bob. Dieter denkt Britney op een originele manier te kunnen voorbereiden op een toets. Eddy voelt zich het mikpunt van spot. Rosa gaat shoppen, terwijl Kobe de keuken induikt.

Aflevering 183 (#4632) - woensdag 15 mei 2019

Tim merkt een drukke bedrijvigheid in huis. Kobe heeft goed nieuws voor Rosa, maar zij is niet direct in de stemming. Peter bespreekt een en ander met Simonne. Bob is ongeduldig. Marianne speelt haar troeven op de juiste manier uit.

Aflevering 184 (#4633) - donderdag 16 mei 2019

Karin en Tom sluiten een weddenschap af. Adil zou zijn hoofd nog eens kunnen vergeten. Ann moet Judith kalmeren. De organisatie van de vrijgezellenavond van Christine begint vorm te krijgen. Simonne hoort Dieter uit over een delicate kwestie.

Aflevering 185 (#4634) - vrijdag 17 mei 2019

Kaat blijft iets langer bij Kobe rondhangen dan voorzien. Tim en Joren helpen Paulien bij het opruimen van de Frens. Simonne uit enkele van haar vermoedens aan Frank. Femke en Peter hebben een goed gevoel bij hun nieuwe werknemer.