Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#4635) - maandag 20 mei 2019

Simonne blijft piekeren. Waldek heeft het niet gemakkelijk. Tamara wordt in de watten gelegd. Kobe en Rosa vernemen meer nieuws over de zaak rond de fraude waaraan Steven zich schuldig zou hebben gemaakt. Angèle verveelt zich thuis.

Aflevering 187 (#4636) - dinsdag 21 mei 2019

Frank en Kaat doen enorme moeite om Simonne haar gedachten te verzetten. Bob en Christine zijn klaar voor de volgende stap in hun leven, maar daar is niet iedereen het mee eens. Karin heeft geen verliezersmentaliteit.

Aflevering 188 (#4637) - woensdag 22 mei 2019

Tim loopt langs bij Ann. Stan en Boris amuseren zich, tot een derde roet in het eten gooit. De schrik slaat Nancy om het hart. Angèle zoekt Simonne op. Tania en Ann halen hun charmes boven tegenover Judith. En dat lijkt te werken.

Aflevering 189 (#4638) - donderdag 23 mei 2019

Stan laat zich niet kennen en ook Joren voelt dat hij een tandje bij moet steken om erbij te horen. Christine mag zich verwachten aan een grote verrassing. Kaat loopt langs bij Boowie. Tom steekt de pluimen die Karin toekomen op zijn hoed.

Aflevering 190 (#4639) - vrijdag 24 mei 2019

Een stoorzender dient zich aan tijdens een etentje tussen Tom en Karin. De zenuwen gieren door Lowie's lichaam. Peter voorspelt dat er problemen op komst zijn. Tim volgt de raad van Kaat op. Dries heeft iets te vieren met Tamara.