Wikia

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 191 (#4640) - maandag 27 mei 2019

Tom is razend kwaad op Karin. Tim kan niet anders dan bang afwachten en hij is niet alleen. Bob houdt Lowie met beide voeten op de grond. Joren mist de uitdaging in het zwemmen en zoekt een oplossing. Nancy moet laat werken.

Aflevering 192 (#4641) - dinsdag 28 mei 2019

Tim krijgt eindelijk wat meer duidelijkheid. Tom belt naar Stan om samen iets te gaan eten. Simonne en Frank besluiten hun dochter te helpen. Nancy voelt zich enorm schuldig. Judith heeft nog een moeilijke opdracht te volbrengen.

Aflevering 193 (#4642) - woensdag 29 mei 2019

Joren heeft afgesproken met zijn vrienden en dat zint Bill niet. Lowie en Olivia delen dezelfde hoop. Marianne en Dries lopen elkaar tegen het lijf. Tamara doet Nancy een groot plezier. Tom belandt bij Peter aan de toog.

Aflevering 194 (#4643) - donderdag 30 mei 2019

Nancy komt na een rit laat 's nachts thuis en heeft Dieter het een en ander te vertellen. Bob heeft een origineel verjaardagscadeau voor Lowie. Judith is klaar om haar eigen leven op de rails te zetten. Ondanks de feestdag bevinden Karin en Tom zich allebei op kantoor.

Aflevering 195 (#4644) - vrijdag 31 mei 2019

Marianne laat zich van haar beste kant zien. Dieter kan ervoor zorgen dat Nancy zich iets beter voelt. Er is een verjaardagsfeest voor Lowie. Bill besluit om de koe bij de horens te vatten en stapt naar Joren.