Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#4465) - maandag 24 september 2018

Tom vertelt minder fijn nieuws aan Judith. Lowie vertrekt naar het buitenland, maar niet zonder uitgebreide uitleg van Bob. Olivia heeft een goed gesprek met haar collega Philippe. Er duikt een oude bekende op in het leven van Tom.

Aflevering 17 (#4466) - dinsdag 25 september 2018

Peter geeft Nancy de goede raad om haar boosheid een plaats te geven. Er lijkt een oplossing te zijn voor het personeelstekort van de Withoeve. Christine spelt Olivia de les.

Aflevering 18 (#4467) - woensdag 26 september 2018

Tom heeft een heel fijne avond die helemaal anders uitdraait dan hij gedacht had. Het loopt even in het honderd bij de taxi's. Christine gaat met de pluimen van Olivia lopen. Judith kan haar frustraties niet langer opkroppen.

Aflevering 19 (#4468) - donderdag 27 september 2018

Ann raadt Judith aan om haar verdriet los te laten en te genieten van een avondje uit. Het is druk op de Withoeve. Peter en Nancy hebben een heftige woordenwisseling, waarna Nancy troost zoekt bij Dieter. Sam voelt de zenuwen door haar lijf gieren.

Aflevering 20 (#4469) - vrijdag 28 september 2018

Judith heeft de raad van Ann ter harte genomen en daar draagt ze de gevolgen van. Nancy verontschuldigt zich bij Femke voor haar gedrag. Tim probeert Sam te troosten, maar heeft Sam wel troost nodig? Karin zit goed voorbereid klaar voor haar meeting met Steven.