Wikia

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 196 (#4645) - maandag 3 juni 2019

Adil trekt veel te snel conclusies en dat breekt hem zuur op. Bill en Jacques zijn het niet eens met elkaar. Lowie maakt zich ernstige zorgen. Olivia ergert zich meer en meer aan het gedrag van Christine. Angèle laat zich in de luren leggen.

Aflevering 197 (#4646) - dinsdag 4 juni 2019

Waldek probeert Adil goede raad te geven. Eddy maakt zich zorgen over de veiligheid van Angèle. Dries en Tamara krijgen verontrustend nieuws te horen. De voorbereidingen van de trouw verlopen niet zoals Christine het wil.

Aflevering 198 (#4647) - woensdag 5 juni 2019

Het stresspeil van Tamara schiet de hoogte in; Femke stelt hulp voor. Eddy staat op zijn strepen tegenover Angèle. Tom is het mikpunt van spot op kantoor. Marianne blijft niet bij de pakken zitten. Er dreigt een kleine ramp bij de Kabouters.

Aflevering 199 (#4648) - donderdag 6 juni 2019

De nieuwsgierigheid van Ann en Judith wordt aangewakkerd. Christine jammert dat ze zich uitgesloten voelt. Jacques komt iets te dicht in de buurt van Joren. Peter moet zijn schoonmoeder teleurstellen.

Aflevering 200 (#4649) - vrijdag 7 juni 2019

Dieter steunt Nancy ten volle. Frank brengt Eddy een bezoekje. De zenuwen steken de kop op bij Kobe. Tamara en Dries hebben een zware dag voor de boeg. Christine doet haar best om toch door te dringen bij Olivia en Lowie.