Wikia

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 201 (#4650) - maandag 10 juni 2019

Peter vreest dat de toestanden met Nancy uit de hand zullen lopen. Frank wil actie ondernemen. Olivia en Lowie zijn druk bezig met het organiseren van een feest. Boris vraagt Stan om een serieuze gunst.

Aflevering 202 (#4651) - dinsdag 11 juni 2019

Karin geeft Tom de goede raad om een knieval te doen en zijn excuses aan te bieden. Judith stelt vragen waar Stan lastig van wordt. Tim voelt dat er meer aan de hand is met Bill. Kaat toont zich als een echte onderhandelaarster.

Aflevering 203 (#4652) - woensdag 12 juni 2019

Marianne en Tom hebben fikse ruzie. De situatie tussen Bill en Joren laat Frank achter met vraagtekens. Judith en Ann werken voort aan hun conditie. Dries en Tamara beseffen dat ze even moeten stilstaan bij hun toekomst.

Aflevering 204 (#4653) - donderdag 13 juni 2019

Nancy kampt met nachtmerries en Dieter maakt zich zorgen. Karin denkt een oplossing te hebben gevonden voor het probleem van Tom. Ann wil een etentje organiseren voor de verjaardag van Marianne. Bob wil Christine niet teleurstellen.

Aflevering 205 (#4654) - vrijdag 14 juni 2019

Lowie bedenkt een lumineus idee om Christine gunstig te stemmen. Ann deelt haar zorgen over een patiënt met Judith. Jacques kan niet langer zwijgen. Frank komt voor een verrassing te staan. Dieter legt Nancy in de watten.