Wikia

Week 42

Week 43

Seizoen 25

Aflevering 211 (#4660) - maandag 24 juni 2019

Niet alleen Olivia heeft nieuws voor Tamara, maar ook zij verbaast Olivia op haar beurt met haar nieuwtje. Dieter neemt het op voor zijn vrouw. Frank is bezorgd om Joren. Het komt tot een bitse confrontatie tussen Judith en Stan.

Aflevering 212 (#4661) - dinsdag 25 juni 2019

Adil vindt een oplossing voor het personeelstekort bij de Kabouters. Waldek ontvangt een belangrijke boodschap. Dries komt Tamara opzoeken met een leuke attentie, maar Tamara kampt met een technisch probleem.

Aflevering 213 (#4662) - woensdag 26 juni 2019

Lowie en Tania maken zich zorgen over Bob. Nancy vertelt Marianne dat ze voet bij stuk heeft gehouden en hierin gesteund wordt door Dieter. Tom en Karin krijgen bezoek op kantoor. Stan zit met een schuldgevoel. Waldek doet iedereen versteld staan.

Aflevering 214 (#4663) - donderdag 27 juni 2019

Lowie voelt de stress tot in zijn kleinste teen. Waldek moet iets opbiechten. Frank uit zijn gevoelens tegen Tim. Judith en Tom stemmen de violen op elkaar af. Olivia verneemt nieuws dat haar toekomst kan beïnvloeden. Dries heeft een date.

Aflevering 215 (#4664) - vrijdag 28 juni 2019 - SEIZOENSFINALE

Nuvola single chevron right Zie Seizoen 24: Seizoensfinale voor het hoofdartikel over dit onderwerp.

Paulien is bezig met de opkuis van de Frens. Nancy denkt dat de vriendschapsrelatie met Marianne een serieuze knak heeft gehad en ziet het niet direct goedkomen. Joren botst op Boris. Lowie is razend kwaad op Olivia.