Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#4475) - maandag 8 oktober 2018

Eddy voelt zich hoe langer hoe minder goed bij de Kabouters. Joren wil terug meedoen aan een zwemwedstrijd. Tom moet terugdenken aan het advies dat hij enkele dagen geleden kreeg. Britney is het stilzitten beu. Tamara ontdekt een andere kant van Bob.

Aflevering 27 (#4476) - dinsdag 9 oktober 2018

Sam voelt zich terug goed in haar vel; Tim heeft zijn twijfels dat dit zo zal blijven. Paulien kan Adil een beetje positiever stemmen. Er ontstaat een heftige ruzie tussen Tom en Karin. Steven en Kobe zijn nieuwsgierig. Peter is onder de indruk van Boowie.

Aflevering 28 (#4477) - woensdag 10 oktober 2018

De dag start chaotisch voor Judith, ondanks alle goede raad die ze krijgt. Peter neemt met plezier een uitdaging van Femke aan. Nancy krijgt een koekje van eigen deeg. Kaat en Philippe kunnen het goed met elkaar vinden. Adil vliegt uit tegen zijn personeel.

Aflevering 29 (#4478) - donderdag 11 oktober 2018

Tamara is niet gediend van een actie van Bob. Karin laat het afweten, tot grote ergernis van Tom. Frank toost op zijn geluk met zijn familie. Tom en Peter hebben afgesproken om samen iets te gaan drinken. Kaat ontvangt een leuke attentie.

Aflevering 30 (#4479) - vrijdag 12 oktober 2018

Olivia begrijpt niet wat er met Kaat aan de hand is. Joren krijgt alweer een teleurstelling te verwerken. Nancy en Dieter hebben last van een kater. Judith heeft een beslissing genomen. Dries heeft de instructies van Tom opgevolgd.