Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#4480) - maandag 15 oktober 2018

Frank voelt zich ongelofelijk schuldig. Rosa voelt de zenuwen opkomen. Olivia merkt dat een leerling uit haar klas met een probleem zit en probeert een oplossing te vinden. Femke en Peter delen dezelfde mening.

Aflevering 32 (#4481) - dinsdag 16 oktober 2018

Nancy maakt zich ongerust over Dieter. Ann juicht Judith haar plannen toe. Femke moet haar trainingssessie uitstellen. Tom wil nog eens afspreken met Peter. Rosa legt Leo op de rooster. Tamara is alle spelletjes beu.

Aflevering 33 (#4482) - woensdag 17 oktober 2018

Frank voelt zich niet meer gerust. Tom zoekt Judith op. Sam heeft een nieuwe job gevonden, maar alweer heeft Tim zijn bedenkingen. Hij heeft trouwens, samen met Dieter, zijn handen vol aan een nieuwe zaak. Philippe staat bij Olivia aan de deur.

Aflevering 34 (#4483) - donderdag 18 oktober 2018

In de Withoeve arriveert een oude bekende. Ann schrikt van een felle reactie van Sandrine. Rosa wordt bedolven onder de cadeautjes en ook Steven krijgt een verrassing. Olivia wil Kaat waarschuwen, maar zal Kaat er oren naar hebben? Femke en Peter trekken er op uit naar de zee.

Aflevering 35 (#4484) - vrijdag 19 oktober 2018

Nancy is opgedraaid en uit haar zorgen bij Marianne. Olivia probeert Philippe wat advies te geven, maar hij laat het niet aan zijn hart komen. Het is de grote dag voor Rosa en Steven. Eddy loopt langs bij Frank en die laat voor één keer zijn stoere voorkomen achterwege.