Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#4485) - maandag 22 oktober 2018

Rosa vindt dat ze zich moet verontschuldigen tegenover Steven. Femke en Peter zijn terug van een dagje zee en horen het relaas van de gebeurtenissen. Leo heeft het even gehad met Marianne en stelt haar voor een ultimatum.

Aflevering 37 (#4486) - dinsdag 23 oktober 2018

Emma heeft Judith belangrijk nieuws te vertellen. Joren gelooft niet meer in zijn kansen bij de zwemwedstrijd. Sam geniet van de sfeer op het werk. Tom constateert dat Dries en Karin wel heel vriendelijk met elkaar omgaan. Tamara en Olivia roddelen over Philippe.

Aflevering 38 (#4487) - woensdag 24 oktober 2018

Britney komt ontevreden terug van het ziekenhuis. Dieter probeert haar op te vrolijken. Judith panikeert; gelukkig weten Ann en Emma haar gerust te stellen. Joren moet vandaag zijn wedstrijd zwemmen.

Aflevering 39 (#4488) - donderdag 25 oktober 2018

Bob skypet met iemand die nog veel voor Boowie kan betekenen. Kobe en Kaat slaan de handen in elkaar. Nancy gaat Frank een hart onder de riem steken. Judith maakt zich zorgen. Sam is trots op Tim.

Aflevering 40 (#4489) - vrijdag 26 oktober 2018

Dries belt naar De Withoeve om een zaal te reserveren en wordt aangenaam verrast. Kaat is druk in de weer. Femke traint net iets te intensief met alle gevolgen van dien. Sam spreekt Joren aan over een delicaat onderwerp. Marianne voelt zich eenzaam.