Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#4490) - maandag 29 oktober 2018

Leo windt zich weer enorm op over Marianne en gaat zijn verdriet verdrinken in de Frens. Olivia krijgt een kleine attentie en is daardoor gecharmeerd. Judith blijft door het hoofd van Tom spoken.

Aflevering 42 (#4491) - dinsdag 30 oktober 2018

Judith beseft dat ze helemaal niet goed bezig is. Tamara voelt zich niet goed. Simonne en Frank bereiden hun reis naar Amerika voor. Dries voert iets in zijn schild. Eddy is begaan met Adil.

Aflevering 43 (#4492) - woensdag 31 oktober 2018

Judith wil iets opbiechten. Sam zit in dubio. Tom en Karin hebben een belangrijke vergadering in de Withoeve. Marianne voelt zich eindelijk nog eens nuttig nu Sandrine bij haar is. Tom probeert Judith te bereiken.

Aflevering 44 (#4493) - donderdag 1 november 2018

Lowie en Bob moeten zelfs op een feestdag werken. Emma krijgt een verontrustend telefoontje. Frank en Simonne nemen afscheid van hun familie voor ze naar Amerika vertrekken. Kobe wordt opgeschrikt. Olivia merkt dat Tamara zichzelf niet is.

Aflevering 45 (#4494) - vrijdag 2 november 2018

Kobe is verontwaardigd na het nieuws dat hij vernomen heeft. Nancy en Dieter gaan eten bij Marianne. Judith bedankt Tom en dat geeft hem terug een beetje hoop. Rosa loopt langs op de Withoeve.