Wikia

Seizoen 24

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#4665) - maandag 2 september 2019

Bob weet even niet meer wat hij moet doen nu Christine hem voor voldongen feiten heeft geplaatst. In het ziekenhuis bevalt Tamara van haar zoontje. Lowie is enorm kwaad op Olivia. Waldek en Thilly botsen op een verrassing. Joren is kapot van verdriet.

Aflevering 2 (#4666) - dinsdag 3 september 2019

Stan heeft nieuws voor Judith waar ze helemaal niet mee opgezet is. Eddy waagt zich aan een grote stap met Angèle; zal hij zich dat beklagen? Ann ontfermt zich over Paulien. Tania wacht haar werknemers op.

Aflevering 3 (#4667) - woensdag 4 september 2019

Adil heeft het moeilijk; hij zoekt Ann op. Judith is de streken van haar zoon grondig beu. Dries hoort minder goed nieuws. Stevenson krijgt een sollicitant over de vloer. Paulien neemt een belangrijke beslissing en ook Bob onderneemt actie. Kaat en Kobe maken het gezellig. Joren laat zijn frustraties de vrije loop.

Aflevering 4 (#4668) - donderdag 5 september 2019

Tom en Stan maken duidelijke afspraken voor de toekomst. Adil weet dat hij een verkeerde beslissing heeft genomen. Angèle maakt het Eddy niet gemakkelijk. Britney moet naar de tandarts. Paulien wil Tim een hart onder de riem steken.

Aflevering 5 (#4669) - vrijdag 6 september 2019

Tamara kan rekenen op de steun van Leo. Paulien weet niet goed wat ze moet doen. Lowie en Tania maken zich zorgen over Bob. Judith uit haar frustraties door te gaan boksen, terwijl Joren hetzelfde doet in het zwembad.