Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#4710) - maandag 4 november 2019

Peter is nerveus. Kobe zet Karin op haar plaats. Thilly en Waldek hebben een geweldige ervaring achter de rug. Dieter probeert Britney op te peppen. Tamara is ongerust wanneer Dries niets van zich laat horen. Joren verwacht een tegenprestatie van Viv.

Aflevering 47 (#4711) - dinsdag 5 november 2019

Peter en Femke zijn het niet eens met elkaar. Nancy is prikkelbaar en Britney ondervindt dat maar al te goed. Eddy ergert zich aan de houding van Thilly, maar zij heeft echter een duidelijk plan. Lowie en Adil schuiven zichzelf naar voren als de babysitters van dienst voor kleine Leo.

Aflevering 48 (#4712) - woensdag 6 november 2019

Thilly krijgt bezoek. Tom heeft een belangrijke mededeling voor Karin. Stan spreekt af met een vriend, intussen houdt Tania Judith gezelschap. Tamara is slechtgezind. Rosa, Simonne en Angèle gaan samen naar de fitness.

Aflevering 49 (#4713) - donderdag 7 november 2019

Na een sneer van Marianne ontstaat er een verhitte discussie met Tom. Het humeur van Tamara staat nog op onweer. Simonne wil uit de dagelijkse sleur geraken. Judith kan het niet laten om Thilly de les te spellen.

Aflevering 50 (#4714) - vrijdag 8 november 2019

Eddy wil zijn maat steunen. Tom zet Marianne op haar plaats. Lowie vertelt Adil minder prettig nieuws. Viv zorgt voor een uniek en ongewoon etentje bij Joren thuis. Thilly gaat de confrontatie aan met Jasper.