Wikia

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#4715) - maandag 11 november 2019

Dieter weet zich geen houding te geven tegenover Waldek. Paulien is in de wolken met haar nieuwe opdracht. Britney en Dieter slaan de handen in elkaar. Marianne blijft streng voor Tom. Lowie komt tot een toch wel pijnlijk besef met betrekking tot zijn relatie met Olivia.

Aflevering 52 (#4716) - dinsdag 12 november 2019

Nancy geeft Dieter en Britney onder hun voeten, maar zullen ze zich daardoor laten tegenhouden? Thilly houdt zich stoer tegenover Judith. Tim polst bij Lowie of er nog een kamer vrij is bij hen. Angèle is nogal direct tegen Rosa over haar liefdesleven.

Aflevering 53 (#4717) - woensdag 13 november 2019

Britney is door het dolle heen na haar geslaagde dag met Dieter. Tania staat klaar om Ann op te vangen. Bob en Tamara horen dat er mogelijk een nieuwe bewoner bij hen zou intrekken. Jacques krijgt opvallend veel berichten. Eddy en Frank spreken af om samen een pint te pakken.

Aflevering 54 (#4718) - donderdag 14 november 2019

Britney zoekt haar papa op, maar die is niet thuis. Karin beseft dat ze een stap opzij moet zetten. Femke wordt geprezen voor haar kunnen. Simonne nodigt Tim, Joren en Hannah uit om te komen eten.

Aflevering 55 (#4719) - vrijdag 15 november 2019

Britney ontvangt een bijzonder postpakket. Paulien stelt haar werk voor bij Boowie. Thilly is niet van plan om alles naast zich neer te leggen. Jacques moet iets opbiechten. Eddy laat zich niet doen. De spanningen tussen Leo en Marianne zijn gaan liggen.