Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#4720) - maandag 18 november 2019

Tom wil niet dat Marianne zomaar binnenvalt bij hem thuis. Nancy is boos op Britney. Tania steunt Paulien en wil dat ze doorzet. Kobe heeft een verjaardagstaart gemaakt voor Rosa. Lowie probeert Olivia te bellen.

Aflevering 57 (#4721) - dinsdag 19 november 2019

Tamara heeft amper geslapen de afgelopen nacht en is niet te genieten. Paulien wil Ann en Tania bedanken. Nancy ontploft wanneer ze verneemt dat Dieter achter haar rug over haar gepraat heeft. Tom krijgt bezoek van zijn zus.

Aflevering 58 (#4722) - woensdag 20 november 2019

Bob wil goede afspraken maken met Lowie. De sfeer tussen Karin en Tom is onwennig. Nancy voelt zich schuldig en probeert het terug goed te maken. Er hangt een gezellige sfeer bij de Kabouters. De jaloezie speelt op bij Marianne.

Aflevering 59 (#4723) - donderdag 21 november 2019

Thilly spreekt met Judith af om te gaan eten. Tim probeert, op aansturen van Simonne, Frank de nodige afleiding te bezorgen. Tamara kijkt er naar uit om terug te gaan werken. Eddy voelt Jacques aan de tand. Simonne en Rosa lunchen samen. Lowie vindt dat Adil wat geluk verdient.

Aflevering 60 (#4724) - vrijdag 22 november 2019

Leo laat zich niet meer zomaar voor de kar van Marianne spannen. Nancy denkt te weten wat er aan de hand is met haar dochter. Viv staat onverwacht voor de deur bij Joren. Thilly komt niet opdagen bij Judith.