Wikia

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#4725) - maandag 25 november 2019

Jacques heeft een fout gemaakt. Een nukkige Britney laat Femke weten dat ze Vic liever niet meer naar school wil brengen. Eddy en Angèle beramen een plan. Opeens staat Lexi bij Tim thuis om hem op te halen. Karin stort zich op haar werk.

Aflevering 62 (#4726) - dinsdag 26 november 2019

Waldek weet van geen hout pijlen te maken en piekert. Eddy blaast tot grote verbazing van Angèle hun plan op. Thilly vraagt haar zus om een enorme gunst. Karin voelt zich afgewezen door Tom.

Aflevering 63 (#4727) - woensdag 27 november 2019

In de gedachten van Angèle rijpt, tegen het advies van Simonne in, al een nieuw plan. Frank krijgt enorm veel vertrouwen van Tom. Na een goed gesprek met Kobe weet Waldek wat hem te doen staat. Peter staat Els zo goed mogelijk bij.

Aflevering 64 (#4728) - donderdag 28 november 2019

Frank is teleurgesteld. Britney voelt zich een beetje beter. Karin mist geborgenheid. Er wordt opnieuw een spelletjesavond georganiseerd en de verliezer doet deze keer de afwas. Rosa spreekt af met Angèle om te gaan fitnessen. Waldek deelt zijn gevoelens met Thilly.

Aflevering 65 (#4729) - vrijdag 29 november 2019

Waldek is zich bewust van het risico dat hij neemt met Thilly. Ondertussen stort zij haar hart uit bij Eddy. Angèle ontvangt Dries bij haar thuis. Viv heeft een job gevonden. Judith stelt een niet zo evidente vraag aan Stan.