Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#4735) - maandag 9 december 2019

Nancy loopt weer eens te hard van stapel en dat probeert Dieter haar dan ook duidelijk te maken. Angèle wordt door Eddy aangezet tot actie. Marianne wil gaan shoppen met haar kleinzoon. Bob is nerveus. Kobe zoekt Waldek thuis op.

Aflevering 72 (#4736) - dinsdag 10 december 2019

Angèle krijgt een opportuniteit in haar schoot geworpen. Bob kan zich amper concentreren en Lowie stuurt hem naar huis. Een leuk compliment zorgt bij Nancy voor een emotionele reactie. Leo wordt overdonderd in zijn eigen huis.

Aflevering 73 (#4737) - woensdag 11 december 2019

Angèle is nerveus. Tamara heeft het niet gemakkelijk met de houding van Bob. Thilly reageert heel afzijdig en astrant, wat niet van haar gewoonte is. Dieter filosofeert over het leven.

Aflevering 74 (#4738) - donderdag 12 december 2019

De uitwerking van het plan van Waldek verloopt niet zonder slag of stoot. Tania zegt haar gedacht tegen Thilly. Frank en Simonne organiseren een etentje bij hen thuis. Peter ligt in de knoop met zijn eigen gevoelens. Bij Adil groeit de frustratie.

Aflevering 75 (#4739) - vrijdag 13 december 2019

Een misverstand brengt de nodige onrust met zich mee tussen Bob, Lowie en Tamara. Waldek en Thilly besluiten het juiste te doen. Angèle moppert dat haar plan in het water is gevallen. Tom houdt zich aan de afspraken, ondanks het feit dat hij het toch ook graag anders had gezien.