Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#4740) - maandag 16 december 2019

Nancy is nieuwsgierig. Kobe zoekt Waldek op. Frank kan zijn enthousiasme niet verbergen wanneer hij eenmaal zijn beslissing heeft genomen en dat valt ook Simonne op. Bob haalt de grote middelen boven om de ruzie met Lowie bij te leggen.

Aflevering 77 (#4741) - dinsdag 17 december 2019

Dieter ontdekt dat Britney er tijdens haar examens niet helemaal met haar gedachten bij was. Boowie heeft een belangrijke meeting. Tom krijgt een fijne uitnodiging voor kerst. Peter beseft dat hij voor een moeilijke keuze staat en vraagt hulp aan Tom.

Aflevering 78 (#4742) - woensdag 18 december 2019

Waldek lucht zijn hart bij Adil. Thilly organiseert een mini-feestje bij de Kabouters en dat is niet zonder reden. Viv maakt kerstplannen. Lexi uit iets te enthousiast haar gedachten over Adil. Bob wil Tamara verrassen.

Aflevering 79 (#4743) - donderdag 19 december 2019

Nancy verwacht Britney elk moment terug thuis met haar rapport. Marianne is niet te spreken over de zet die Frank gedaan heeft. Leo passeert langs de dokter. Rosa is er op het werk niet met haar gedachten bij.

Aflevering 80 (#4744) - vrijdag 20 december 2019

Jacques doet zijn best om iedereen bij de Kabouters op te vrolijken. Karin wordt door Kobe uitgenodigd om samen Kerstmis te vieren. Viv krijgt een leuke verrassing in ruil voor een goed rapport.